אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ חושפת את דגמי דיוק 125 ו-390 החדשים
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ חושפת את דגמי דיוק 125 ו-390 החדשים
ק.ט.מ דיוק 390

ק.ט.מ חושפת את דגמי דיוק 125 ו-390 החדשים

אחרי למעלה מעשור חושפת ק.ט.מ דור חדש לחלוטין לדגמי הדיוק בנפחי 125, 250 ו-390 סמ"ק עם עיצוב עדכני ושלדה חדשה. לישראל צפויים הדגמים להגיע במהלך 2024

אופיר דואק 22/08/2023 צלם: יצרן

בשנים האחרונות השיקה ק.ט.מ בעקביות לא מעט מאמצים בהרחבת משפחת הדיוק בנפחים בינוני ומעלה. אלא שהאוסטרים לא שכחו גם את הדגמים הקטנים בעלי מנועי הסינגל, ובימים אלו חושפת ק.ט.מ את דגמי הדיוק החדשים בנפחי 125, 250 ו-390 סמ”ק. מדובר בדגמים חדשים לחלוטין שמגיעים למעלה מעשור ולא מעט מקצי שיפורים שעברו על הדיוקים הפורשים במהלך השנים.

משפחת דגמי הדיוק הקטנים חשובה במיוחד עבור ק.ט.מ לא רק בשוק האירופאי כדי למשוך רוכבים צעירים, אלא בעיקר בשווקים מתפתחים ובהודו שם הם מיוצרים בשיתוף עם בג’אג’ שלמעשה דיוק 125 חנך את שיתוף הפעולה בין היצרניות בראשית העשור הקודם.

בכל מקרה, מדובר בדגמים חדשים לחלוטין החולקים בסיס משותף עם דגמי ה-RC הספורטיביים שהוצגו לפני שנתיים. העיצוב חדש לחלוטין ומאמץ את הקו הזוויתי והאגרסיבי העדכני בדגמי הכביש של ק.ט.מ, עם מסכה קדמית שבה משולבים יחידות תאורת LED צרות אנכיות, מיכל דלק חדש ממתכת שמצדדיו חיפויי צד פלסטיים הנמתחים אל עבר החזית ויחידת זנב חדשה.

 




השלדה חדשה לחלוטין ודומה לזו של דגמי ה-RC אך עם גיאומטריה מעט שונה, כשהיא מורכבת משני חלקים ושילוב של צינורות מתכת המתחברים לתת שלדה אלומיניום לחיסכון במשקל. ישנם משולשים חדשים וקלים יותר וזרוע אחורית חדשה לחלוטין במבנה מתעקל שאפשר לשנות את זווית העיגון של הבולם האחורי כדי לפנות מקום לתיבת אוויר גדולה יותר.

יחידות ההנעה בנפח 399 ו-125 סמ”ק דומות גם הן לאלו של דגמי ה-RC המקבילים, כשהם מותאמים לתקינת יורו 5.2 העדכנית, מניבים 43 ו-14.7 כ”ס בהתאמה ובעלי זמינות כוח משופרת לטענת ק.ט.מ. גרסת 250 סמ”ק מוצעת גם היא אך מיועדת לשווקים ספציפיים בעלי מגבלות נפח ופחות רלוונטית לשוק הישראלי למרות מדרגת ביטוח החובה הארכאית. כל הדגמים מצוידים במערכת ABS חדשה עם מצב סופר סופרמוטו המאפשר החלקה של הגלגל האחורי ומסך 5 אינץ’ צבעוני חדש עם תצוגת מידע משתנה המשמש כלוח מחוונים, בעל קישורית BT לטלפון הנייד ולאפליקציה הייעודית של ק.ט.מ המאפשרת לשלוט על מאפייני כיול שונים של האופנוע.


KTM DUKE 390 125 07KTM DUKE 390 125 07
ק.ט.מ 390 דיוק החדש
Preview
KTM DUKE 390 125 05KTM DUKE 390 125 05Preview
KTM DUKE 390 125 06KTM DUKE 390 125 06Preview
KTM DUKE 390 125 01KTM DUKE 390 125 01Preview
KTM DUKE 390 125 10KTM DUKE 390 125 10Preview
KTM DUKE 390 125 11KTM DUKE 390 125 11Preview
KTM DUKE 390 125 02KTM DUKE 390 125 02Preview
KTM DUKE 390 125 18KTM DUKE 390 125 18Preview
ק.ט.מ דיוק 390ק.ט.מ דיוק 390Preview
KTM DUKE 390 125 13KTM DUKE 390 125 13Preview
KTM DUKE 390 125 12KTM DUKE 390 125 12Preview
KTM DUKE 390 125 09KTM DUKE 390 125 09Preview
KTM DUKE 390 125 16KTM DUKE 390 125 16Preview
KTM DUKE 390 125 08KTM DUKE 390 125 08Preview
KTM DUKE 390 125 03KTM DUKE 390 125 03Preview
KTM DUKE 390 125 04KTM DUKE 390 125 04Preview
KTM DUKE 390 125 14KTM DUKE 390 125 14Preview

 

ק.ט.מ דיוק 390 החדש מצויד במזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ”מ עם קרטרידג’ פתוח מסדרת APEX של WP, בעל חמישה מצבי מהירות כיווץ ושיכוך החזרה. הבולם האחורי בעל בוכנה פנימית מפוצלת ואשרות כיוון לעומס הקפיץ ושיכוך ההחזרה. בגרסת ה-390 יש אפשרות בחירה בין שלושה מצבי רכיבה, כאשר מערכת בקרת משיכה ובקרת זינוק בן ציוד סטנדרטי.

תפריט המתלים בק.ט.מ דיוק 125 כולל גם הוא מזלג קדמי הפוך WP APEX בעל קרטרידג’ פתוח, אך ללא אפשרות כיוונון, כשמאחור ישנו בולם WP APEX עם אפשרות כיוון עומס קפיץ בלבד. מערכת בקרת משיכה לא קיימת בבייבי דיוק שנאלץ להסתפק במערכת ABS הפועלת גם בפניה. גן כאן ישנם מצערת אלקטרונית אלחוטית ושני מצבי רכיבה, כשמצב Track מוצע כאופציה.
דגמי הדיוק החדשים יגיעו לאולמות התצוגה באירופה בסתיו הקרוב. מחברת ד.ל.ב יבואנית ק.ט.מ לישראל נמסר כי הדגמים יגיעו לישראל במהלך שנת 2024 אך כרגע לא ברור זמן ההגעה המדויק.

דיוק 125 דיוק 250 דיוק 390 ק.ט.מ ק.ט.מ דיוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פייקס פיק 2025: תהפוכות בפסגה

פייקס פיק 2025: תהפוכות בפסגה

המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

קובה 450 ראלי (מבחן דרכים): ראלי אורגינל?

קובה 450 ראלי (מבחן דרכים): ראלי אורגינל?

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד