אייקון היא חברת ביגוד שחושבת קצת אחרת. היא לא רק מייצרת ביגוד לאופנועים אלא גם בונה אופנועים ומפיקה איתם סרטים מרתקים. אבל הפעם אין שום דבר גרנדיוזי, לא אופנועים מוגדשי טורבו שבנויים לדריפטים ולא אופנועי שטח שמזינים סופות חול מהצמיג האחורי. ‘סה”כ’ עכשיו נוחת עלינו קפה רייסר מבית היוצר שלהם (וכן, יש כאלה שיגידו שהוא לא עונה להגדרה הקלאסית של קפה רייסר, אבל למי אכפת).
אחרי שהתרגלנו לקבל ערימות של אקשן מהחבר’ה האלה הם בונים קפה רייסר מינימליסטי אבל מושקע, כזה שגורם לך להרגיש טוב רק מלהסתכל עליו.

אז ה-‘ארוחת צהרים של שלושה מרטיני’ – הוא קפה רייסר עם פיירינג שנראה קצת לא מזוהה. הוא התחיל את חייו כטריומף טרוקסטון, ואז החלק התחתון של השלדה פורק וזה מה שקרה גם לשלדת הזנב. במקומה נבנה משהו מינימליסטי יותר ושני בולמי הזעזועים נזרקו לטובת מונושוק של ניטרון.
הפיירינג הקדמי, החלקים שמחברים אותו למיכל והמיכל עצמו לא מזוהים. הפיירינג הנמוך מזכיר לנו את הדוקאטי MH900 ומיכל הדלק נראה שלקוח מאופנוע ספורטיבי ומודרני יחסית (לא יודעים למה אבל הוא מזכיר לנו את המיכל של הדוקאטי סופרמונו זצ”ל). הזנב עשוי כולו בעבודת יד ומכיל את שתי יציאות מערכת הפליטה. שני קליפ-אונים מורכבים על מזלג הקדמי שהגיע מהארלי-דוידסון. הגלגלים הגיעו מקוואסאקי KZ1000 ועליהם שני צמיגי אבון גבוהי פרופיל. כל המישמש הזה יוצר אופנוע עם פרופורציות מדהימות וצללית של טורפדו. קלאסי.

מכסי המנוע גורמים לנו להאמין שהמנוע כאן הוא מהטרוקסטון 900 (שהפיק במקור 67 כ”ס) בווידאו אפשר לשמוע את פס הקול הייחודי שמייצר הטווין המקבילי הזה עם מערכת הפליטה המאוד ליברלית שנבנתה לכבוד האופנוע. הפרט היחיד שאייקון מוסרים זה את קוד הצבע: אפשר מיד לחשוב שזהו ירוק המירוצים הבריטי הקלאסי, אבל מסתבר שזהו צבע מקורי של פונטיאק, ‘ירוק ורדורו’ שהגיע במקור על הפונטיאק GTO. צבע ראוי לאופנוע הזה, למקורות שלו וגם לשמו – ממש מזכיר את הזית שמקובל לשים בכוס מרטיני.