אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קפה חזק עם לב איטלקי: לנגן שתי פעימות
ראשי » דו-גלגלי » קפה חזק עם לב איטלקי: לנגן שתי פעימות

קפה חזק עם לב איטלקי: לנגן שתי פעימות

בתוך בליל הקפה-רייסר שצצים מכל מקום, השתי-פעימות הזה משך את תשומת ליבנו. איך לא...

אריאל אלסיבוני 28/12/2022

סדנאות שבונות קפה-רייסרים מושכים לא בדיוק חסרות בעולם הזה. הדוגמה הספציפית הזו מושכת את העין די בקלות ובכלל לא בגלל העיצוב. חברת לנגן הבריטית עוסקת בפתרונות הנדסיים שונים והאופנוע שלהם, משקף זאת היטב. זה לא עוד קפה-רייסר מבוסס שלדה ומנוע קיימים. זה אופנוע המיוצר על ידם מאפס ומונע באמצעות וי-טווין דו-פעימתי. החברה הוקמה ב-2018 והספיקה להציג את האופנוע הזה במקומות שונים, לרבות בפסטיבל המהירות של גודווד. כעת מתחיל הייצור (המוגבל ל-100 יחידות) עם אישור ייצור מיוחד לסדרות מצומצמות.

שתי פעימות? אנחנו אוהבים ומקשיבים. בליבו של האופנוע הזה מצוי מנוע איטלקי קל וחזק, שבבסיסו פותח למרוצים. בגרסה הזו שתי הבוכנות בנפח 249 סמ”ק, מוזרקות ומנוהלות מחשב במטרה לייצר ביצועים שימושיים ונטולי התעסקות. שתי הבוכנות הזעירות יכולות להגיע עד ל-11,700 סל”ד שם הן מייצרות 75 כ”ס. בגרסתו המקורית והלא מעודנת מפיק המנוע הזה לא פחות מ-95 כ”ס.

מעבר לזה אפשר לראות בתמונות את שלדת צינורות האלומיניום של החברה, את השימוש הנרחב בקרבון-פייבר ואת האווריריות הכללית שהוא משדר. וזו לא אחיזת עיניים, עם משקל יבש של 114 ק”ג, זהו באמת אופנוע קל בצורה יוצאת דופן. אפשר לשער שעם יחס הספק/משקל כזה, הלנגן יכול לנוע מהר למדי ובחברה מצהירים על כ-225 קמ”ש מרביים.

caffe stroke (13 of 14)caffe stroke (13 of 14)Preview
caffe stroke (14 of 14)caffe stroke (14 of 14)Preview
caffe stroke (12 of 14)caffe stroke (12 of 14)Preview
caffe stroke (10 of 14)caffe stroke (10 of 14)Preview
caffe stroke (11 of 14)caffe stroke (11 of 14)Preview
caffe stroke (8 of 14)caffe stroke (8 of 14)Preview
caffe stroke (9 of 14)caffe stroke (9 of 14)Preview
caffe stroke (7 of 14)caffe stroke (7 of 14)Preview
caffe stroke (6 of 14)caffe stroke (6 of 14)Preview
caffe stroke (4 of 14)caffe stroke (4 of 14)Preview
caffe stroke (5 of 14)caffe stroke (5 of 14)Preview
caffe stroke (1 of 14)caffe stroke (1 of 14)Preview
caffe stroke (2 of 14)caffe stroke (2 of 14)Preview
caffe stroke (3 of 14)caffe stroke (3 of 14)Preview

 


גם שאר המפרט נשמע מעניין מאוד עם מזלג אוהלינס בעל מלוא אפשרויות הכיוונון בקוטר 43 מ”מ. מאחור יש שני בולמים של K-Tech גם הם עם יכולת כוונון מלאה כשאלו נבחרו בכדי להתאים למראה של הז’אנר כך אפשר לשער. החישוקים הם ‘שפיצים’ עם צמיגי כביש בשרניים ואילו מערכת הבלמים כוללת קליפרים ראדיאליים קדמיים. בלנגן מצהירים שאת האופנוע הזה אפשר להתאים לכל מידות רוכב ולכל סוגי השימוש בין אם מדובר בהתאמת גיאומטריה אישית, או תנוחת רכיבה תפורה לפי מידה. המחיר עומד על כ-40,000 יורו כשייצור כלים ראשונים ללקוחות התחיל בשבועות האחרונים.

 

קפה רייסר שתי פעימות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד