קן בלוק חבר לאודי. אחרי סובארו ופורד, הולך ההוניגן ליבשת הישנה. בתוכנית, לעבוד עם צוות הפיתוח החשמלי של החברה ועל הדרך לבנות כמה פרויקטים מיוחדים שישמשו לסרטוני הג’ימקאנה הסופר מצליחים שלו.
למזלו, יש לו הזדמנות לנהוג במכוניות הראלי הגדולות ביותר של אודי. כן, כולל אב הטיפוב שנבנה לגרופ S שלא זכתה לצאת לדרך. בלי ספק מכונית שמגדירה את הטופ של העידן ההוא, שנאלץ לעצור בטונים צורמים.
בלוק, כמובן, גם מקבל סיבוב פרטי, שמצולם כמובן, באוסף הפרטי והסגור של אודי. בניין שמור היטב המתייק את כל ניסיון המרוצים שיש לחברה הזו, ויש לא מעט כזה. מזוכות לה-מאן ועד DTM. אבל קן בלוק מגלה העדפה יתירה למכוניות ראלי ישנות, וגם כאלו יש באוסף הזה, בלשון המעטה. הוא נוהג בקוואטרו S1 מגרופ B ותאמינו או לא, בספורט קוואטרו RS 002 היחידה בעולם משנת 1987, השורדת היחידה של אודי מתוכנית הפיתוח לקבוצה S.
כל ההתנהלות של בלוק, יכולה להוות סיפור מרתק למדי. מכוכב יו-טיוב ועד לישיבה במושבים שאכלסו רק אלוהי-נהיגה. מה זה אומר עליו? מה זה אומר על העידן הזה? שאלות שכבודן במקומן מונח. מה שבטוח זה שבקרוב, נוכל לראות אותו עושה את מה שהוא עושה הכי טוב – מצלם צמיגים מעשנים בלוקיישנים מיוחדים, עם זוויות צילום חדשות וכן, גם עשרות טייקים עד שזה עובד.