דו”ח התוצרים של איגוד הרכב הדו גלגלי לחודש פברואר התפרסם בתחילת השבוע, וממנו עולה שהשפעות המלחמה עידן ניכרות על השוק הדו-גלגלי. באופן טבעי רמת המסירות בחודש פברואר נמוכה בעשרות אחוזים ביחס למסירות בחודש ינואר שבו עולים לכביש הכלים שנמכרו במבצעי סוף השנה, אך השנה לאור המצב הביטחוני ואי הודאות הנתונים היו נמוכים עוד יותר. בחודש פברואר החולף עלו לכבישים 1,079 כלים חדשים. מדובר בירידה של 23% ביחס לחודש פברואר 2023
בסך הכל מאז תחילת שנת 2024 עלו לכבישים 3,357 כלים דו-גלגליים חדשים לעומת 4,161 כלים שנמסרו בחודשיים הראשונים של 2023 – ירידה של כ-20%. למרות ההאטה המשמעותית, עדין מדובר בנתונים טובים מאשר נראה בחודשים הראשונים למלחמה שמעידים על חזרה הדרגתית, אם כי איטית לסוג של שגרה.
מי ששמרו את הראש של הענף מעל המים בחודש החולף הם ארבעת המותגים המובילים באופן מסורתי: סאן יאנג, ימאהה, הונדה וקימקו שהחזיקו יחד בכ-70% מכלל המכירות. סאן יאנג הובילה את המסירות בחודש פברואר החולף עם 228 כשהיא מקדימה במעט את ימאהה עם 222 מסירות. הונדה נמצאת במקום השלישי עם 184 מסירות ולאחריה קימקו עם 111 מסירות. ק.ט.מ רשמה חודש מוצלח למדי עם 64 אופנועים חדשים בזכות מסירות ערות של דגמי האנדורו החדשים. קאוואסאקי נמצאת במקום השישי עם 37 מסירות ולאחריה ב.מ.וו עם 27 מסירות.