אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קימקו חושפת קטנוע ספורטיבי קומפקטי לעיר
ראשי » דו-גלגלי » קימקו חושפת קטנוע ספורטיבי קומפקטי לעיר
קימקו KRV200

קימקו חושפת קטנוע ספורטיבי קומפקטי לעיר

יצרנית הקטנועים הטאיוואנית חושפת דגם חדש בשם KRV 200 שבא לשלב את התכונות הספורטיביות של ה-AK550 באריזה קומפקטית

אופיר דואק 23/05/2023 צלם: יצרן

קימקו מציגה בימים אלו קטנוע ספורטיבי חדש בשם KRV200 המתברג לנישה מעניינת בשוק הקטנועים. קימקו KRV200 מיועד לקהל צעיר ועירוני שלא יכול או רוצה להסתפק בקטנוע 125 סמ”ק מצד אחד, ומצד שני לא צריכים ביצועים של קטנועי 300 יקרים יחסית.

בהתאם לאפיון הספורטיבי, העניקו מעצבי קימקו ל-KRV אלמנטים עיצוביים מקטנוע העל של החברה, ה-AK550. הדבר ניכר בעיקר ביחידות התאורה הקדמית, בפלסטיקה הזוויתית סביבן ובחיפויים הקדמיים התחתונים. מיתר הבחינות העיצוב קונבנציונלי יותר, אך קליל ומינימליסטי ביחס לקטנועי מנהלים כפי שמבהיר המושב המדורג והצר שלא נראה כורסאתי והבחירה במשקף נמוך. במפתיע, ל-KRV ישנה גם רצפה שטוחה ולא שדרה מרכזית גבוהה. טוב לשימושיות, פחות ללוק הקרבי. גם המידות מבהירות שמדובר בכלי קומפקטי וזריז יותר, כפי שמעיד בסיס גלגלים קצרצר של 1,400 מ”מ, שהם 140 מ”מ פחות מאשר ימאהה XMax.

את הקטנוע מניע מנוע מקורר מים בעל ארבע שסתומים בנפח 175 סמ”ק, אשר הספקו עומד על 17 כ”ס המתקבלים ב-8,000 סל”ד ו-1.6 קג”מ. חזק משמעותית מקטנועי ה-125 הבכירים, כאשר בקימקו מצהירים על מהירות מרבית של 107 קמ”ש לצד צריכת דלק ממוצעת של 33 ק”מ לליטר. ה-KRV מצויד בחישוקי 13 אינטש מלפנים ומאחור לטובת הזריזות.




עד כאן אין משהו יוצא דופן במפרט של קימקו KRV200, אך למרות זאת הוא כולל מספר פיצ’רים לא ממש מקובלים בקטנועים קטני נפח. מערכת המתלים כוללת מזלג הפוך בקוטר 33 מ”מ מלפנים, אך מאחור ישנו בולם מונושוק הממוקם במרכז הכלי בצורה כמעט אופקית במקום הפתרון הפשוט וזול של בולם או צמד בולמים אנכים. למרות סידור הזה, עדין ישנו מקום תחת המושב לקסדה שלמה לטענת אנשי קימקו. לקטנוע יש צמד בלמי דיסק וכמובן מערכת ABS, אך הוא מצויד גם באופן לא שגרתי במערכת בקרת ממשיכה.

לוח המחוונים של הקטנוע הוא דיגיטלי וצבעוני, אך אינו המילה האחרונה כיום ואינו כולל תצוגות מידע מתחלפות, והוא מצויד בתאורת LED מלאה מלפנים ומאחור. מחירו של הקטנוע באירופה עומד על כ-4,900 אירו. מחברת עופר אבניר יבואנית קימקו לישראל נמסר כי יבוא ה-KRV200 נמצא כרגע בבדיקה.

KRV200 קטנוע ספורטיבי קימקו קימקו KRV200
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד