קימקו אקסייטינג 400i החדש הוא קטנוע מנהלים, כזה שממוצב במרכב השדה. יחידת ההנעה מבוססת על צילנדר בודד בנפח 399 סמ”ק המפיק 35.5 כ”ס ב-7,500 סל”ד ו-3.6 קג”מ ב-6,000 סל”ד. המשקל של החבילה הזו לפי היצרן עומדת על 189 ק”ג מה שמציב את יחס ההספק משקל של קימקו אקסייטינג 400i על 5.3 ק”ג/כ”ס. זה אומר שכל כ”ס סוחב 5.3 ק”ג.
קימקו אקסייטינג 400i מאיץ מהר למדי אחר היסוס ראשוני קצר. עד ל-60 קמ”ש התאוצה נמרצת ואז מתמתנת מעט עד ל-100 קמ”ש. מעבר לזה הוא חוזר לצבור מהירות בקצב משביע רצון. ביצענו מספר מדידות, בראשונות התוצאות שנרשמו עמדו מעל ל-10 שניות למיאוץ הקלאסי.
אחרי כמה ניסיונות נוספים רשם מכשיר המדידה 9.7 שניות לתאוצה מעמידה מוחלטת ל-100 קמ”ש התוצאה הטובה ביותר שנרשמה באותו היום. קימקו אקסייטינג 400i לא מצויד בבקרת משיכה או בקרת זינוק והוא לא מרגיש בחסרונן. אין איבודי אחיזה על אספלט יבש וטוב.
קימקו אסייטינג 400i
הספק: 35.5 כ”ס ב-7,500 סל”ד
מומנט: 3.6 קג”מ ב-6,000 סל”ד
יחס הספק/משקל: 5.3
בקרת משיכה: ללא
בקרת זינוק: ללא
תאוצה 0-100 (יצרן): לא פורסם
תאוצה 0-100 (מבחן): 9.7 שניות