אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קטנוע האדוונצ’ר הגדול של סאן יאנג הגיע לישראל
ראשי » דו-גלגלי » קטנוע האדוונצ’ר הגדול של סאן יאנג הגיע לישראל
סאן יאנג ADX TG

קטנוע האדוונצ’ר הגדול של סאן יאנג הגיע לישראל

סאן יאנג מתחילה לשווק בישראל את גרסת ה-400 הקרבית, החזקה והמאובזרת במשפחת קטנועי האדוונצ'ר שלה. המחיר: החל מ-46 אלף שקלים על הכביש

אופיר דואק 22/04/2025 צלם: יצרן

חברת מטרו מוטור מתחילה בימים אלו לשווק בישראל את סאן יאנג ADX 400 TG, קטנוע האדוונצ’ר הבכיר של היצרנית הטאיוונית שנחשף לראשונה בתערוכת מילאנו 2023. ה-TG הוא הדגם הבכיר במשפחת קטנועי האדוונצ’ר של סאן יאנג המכונה ADX וכוללת את דגמי ה-125 וה-300 סמ”ק שכבר משווקים בארץ.

עם זאת, סאן יאנג ADX 400 שונה מהותית מאחיו הקטנים, ולמעשה מציע הרבה יותר מאשר צמיגים חישוקים וצמיגים קרביים על בסיס מכאני מוכר מקטנועי הכביש הרגילים של החברה. העיצוב של סאן יאנג ADX 400 שונה משל אחיו הקטנים יותר, כשהוא מתאפיין בתנוחת רכיבה זקופה יותר, שדרה מרכזית גבוהה, מושב שטוח (בגובה 790 מ”מ) ופחות כורסתי, משקף קדמי גדול ומתכוונן בחזית, הרבה פלסטיקה שחורה וקדיחה ודוד מפלט מוגבה ומזדקר כלפי מעלה.

הוא מתגלגל על שילוב של חישוק 15 אינץ’ מלפנים ו-14 אינץ’ מאחור ומצויד במערכת מתלים עם מהלך ארוך יחסית המשלבת בין מזלג קדמי הפוך מלפנים, כשמאחור ישנו באופן מעניין בולם מונושוק מרכזי המחובר לזרוע האחורית מאלומיניום עם מנגנון לינקג’. פרט מעניין ולא שגרתי נוסף הוא הינע סופי באמצעות שרשרת חשופה ולא באמצעות רצועה כמקובל ברוב הקטנועים.


המנוע של סאן יאנג ADX 400 הוא בנפח 399 סמ”ק עם תזמון שסתומים משתנה המספק 35 כ”ס ב-7,000 סל”ד ומומנט של 3.9 קג”מ ב-5,500 סל”ד, המזיזים את הקטנוע שמשקלו 213 ק”ג. לקטנוע ישנן מערכות ABS ובקרת משיכה כסטנדרט, כאשר לשתיהן ישנה אפשרות לניתוק הפעולה על הגלגל האחורי לטובת רכיבה ספורטיבית בשטח, עוד עדות לכך שבסאן יאנג לקחו קצת יותר ברצינות את כל העניין של קטנוע בסגנון אדוונצ’ר.

סאן יאנג  ADX 400 מצויד במיכל דלק בנפח של 13 ליטרים ובתא מטען בנפח של 32 ליטרים מתחת למושב. רשימת האבזור שלו כוללת מלבד משקף מתכוונן גם מגיני ידיים, מגן גחון, תאורת לד מלאה בחזית, מפתח חכם ולוח מחוונים דיגיטלי. מחירו של ה-ADX 400 עומד בישראל בזמן ההשקה על 46 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.

ADX 400 TG סאן יאנג ADX סאן יאנג ADX 400 TG סאן-יאנג קטנודוונצ'ר קטנוע אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד