קשה להסביר את המהפכה שהביאו דגמי קאן-אם מאבריק X3 לשטח. עם תצורה שלקוחה מעולמות הבאחה, עם יכולת אדירה בכל שטח ועם יחידת הנעה חזקה, הם פשוט קבעו רף חדש. את התוצאות של זה אפשר לראות גם בעולם המירוצים וגם בטבלאות המכירה. בין כלי הטורבו החזקים המוצעים בארץ, קאן-אם חולשת על כ-80 אחוז מהשוק.
החברה הקנדית לא נחה על זרי הדפנה, ממש לא, ולוקחת את הסדרה הזו קדימה. עם גרסאות קצה חזקות יותר מבעבר,וגם עם גרסת ביצועים נגישה יותר.
לשנת הדגם 2020 קאן-אם מאבריק מקבל את צמד האותיות RR בצמוד למילה טורבו. אלו מסמנות למעשה את דגמי הקצה. קאן-אם ורוטאקס לקחו את מנוע הטורבו המוכר, החליפו רכיבים פנימיים, הגדילו את המגדש, תכננו מחדש את מצנן הביניים בדרך לתוספת הספק של 23 כ”ס. כן, הטורבו RR מפיק כעת 195 כ”ס. זה מספיק בשביל תאוצה רשמית מעמידה ל-96 קמ”ש (60 מל”ש) תוך 4.2 ש’.
יחידת ההנעה החזקה והחדשה מוצעת כאן בשלושה דגמים. קאן-אם מאבריק X3 XRC טורבו RR ב-224,950 שקלים (217,950 שקלים מחיר השקה). מתחתיו מוצע קאן-אם מאבריק X3 XRS טורבו RR כנגד 206,950 שקלים (199,950 מחיר השקה). גם ה-MAX בעל ארבעת המושבים מקבל את התנע המשופר והוא יימכר כאן ב-226,950 שקלים (219,950 שקלים בתקופת ההשקה). כל הדגמים מוצעים עם חבילת אבזור מקורית הכוללת בין השאר שמשה, מראות, מערכת שמע ומיגונים.
מערך המתלים והתמסורת עבר גם הוא את ההתאמות הנדרשות, מרווח הגחון שופר ויש גם סידור מחדש בתוך הקוקפיט. אבל דגמי הקצה הם לא הבשורה היחידה כאן. קאן-אם מאבריק X3 מוצע כעת גם בגרסת DS, שמשתמשת במנוע המוגדש בעל 172 כ”ס המוכר של קאן-אם. יחד עם עם תצורה וקונספט שנאמנים לשאר משפחת ה-X3 ועם מחיר שעומד על 156,950 שקלים, הוא אמור להציע הרבה יכולת במחיר הגיוני יותר. ואם נגענו במחיר, במהלך תקופת ההשקה יוצע ה-DS במחיר נמוך יותר (149,950 שקלים) עם חבילת אבזור מקורי רחבה. כלים ראשונים יימסרו בשוק המקומי במהלך ספטמבר הקרוב.