קאוואסאקי Z900 הנמצא איתנו בגלגולו הנוכחי מאז שנת 2017 הוא אחד מהדגמים הפופולארים של היצרן הירוק בעולם, וגם אצלנו, בעיקר בזכותה שילוב של מנוע חזק, מפרט ספורטיבי ומחיר נגיש (לצד גרסאות מוגבלות הספק לרוכבים מוגבלי רשיון). לקראת שנת 2025 מבצעת קאוואסאקי ריענון משמעותי ל-Z900 שמגיע 4 שנים לאחר מתיחת הפנים הקודמת לה זכה הדגם, וכמובן חושפת את הדגם המחודש רגע לפני תערוכת מילאנו.
קודם כל וכמתבקש זוכה קאוואסאקי Z900 למראה חדש. הקווים הזוויתים והאגרסיביים נשמרו, אך ישנה מסיכת חזית חדשה עם מסיט רוח מינימליסטי ויחידות תאורה קטנות יותר ומחודדות. גם משטחי הצד זכו לעיצוב חדש וישנה גם יחידת מושב חדשה תואמת. לכבוד 2025 יוצע ה-Z900 עם ארבע צביעות חדשות, לא כולל צביעה ייחודית עבור גרסת ה-SE.
המנוע של קאוואסאקי Z900 נותר זהה בתצורתו ובהספקו, עם 123 כ”ס המתקבלים ב-9,500 סל”ד ומומנט של 10.1 ק”גמ ב-7,700 סל”ד. עם זאת, ניהול מנוע עדכני וגלי זיזים חדשים מעניקים לטענת קאוואסאקי יותר כוח בסל”ד בינוני ונמוך, זאת לצד הפחתה של 16% בצריכת הדלק ופליטת ה-Co2 תוך עמידה בתקינת יורו 5+. כמו בעבר יוצע קאוואסאקי Z900 בגרסאות מוגבלות הספק של 47 ו-93 כ”ס לטובת רוכבים מתחיל או מוגבלי רישיון.
השלדה נותרה ללא שינויים משמעותיים, אך לעומתה מערכת הבלימה שודרגה עם קאליפרים רדיאליים כסטנדרט מלפנים. כמתבקש, התבצע יישור קו בכל הנוגע למערכות העזר לרוכב, כאשר מעתה יגיע קאוואסאקי Z900 עם יחידת IMU חדשה בשילוב מערכת ה-ABS, מה שיאפשר פעולה תחת הטיה. בנוסף הצטרפו למצבי הרכיבה לבחירת הרוכב ומערכת בקרת משיכה גם מערכת בקרת הפניה של קאוואסאקי ולטובת הרוכבים למרחקים גם מערכת בקרת שיוט. עוד שינויים לדגמי 2025 הם כידון חדש מאלומיניום ומסך TFT חדש בגודל 5 אינץ’.
כמו בעבר יוצע קאוואסאקי Z900 בגרסת SE בעלת מכלולים משודרגים, כאשר במהדורה העדכנית תגיע גרסת ה-SE בולם אחורי S46 מתוצרת אוהלינס, מזלג קדמי משופר ומוזהב, מושב רוכב בעל ריפוד שונה ומערכת בלימה משודרגת עם קאליפרים קדמיים רדיאלים מתוצרת ברמבו. גרסה זו גם מתאפיינת בצביעה ייחודית בשילוב שני גווני אפור לגוף האופנוע ושלדה ירוקה.