אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש
ראשי » חדשות » צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש
אודי R8

צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש

אודי R8 תקבל בקרוב מנוע חדש וקטן לגרסת הכניסה. מי אשם בזה? הסינים כנראה...

בן חסון 05/10/2017

כשהוצג הדור הנוכחי של אודי R8 שמחנו לראות שמכונית תוצע רק עם מנוע ה-V10 הנפלא. לא שיש לנו משהו נגד מנוע ה-V8 האטמוספרי תאב הסל”ד של הדור הקודם, אבל אנחנו תמיד בעד עוד צילינדרים, נפח וכוח. חבל שבזמן הקרוב זה הולך להשתנות – אודי R8 תקבל בתחילת 2018 גרסת כניסה חלשה יותר. ולא, אנחנו לא מדברים על גרסת ההנעה האחורית שהוצגה בפרנקפורט.

תצפיות שונות מרחבי העולם מדווחות על אודי R8 בשלבי מבחן שונים בכביש הציבורי כשבמרכזן מותקן מנוע V6 קטן (2.9 ל’) ומוגדש. המנוע הוא אותו אחד שהוצג באודי RS5 ו-RS4 החדשות (מפיתוח משותף עם פורשה שנמצא גם בפאנאמרה) שם הוא מפיק 450 כ”ס ו-61.1 קג”מ. ההערכות גורסות שככל הנראה אודי תחזק אותו מעט ותעמיד את ההספק המרבי על נתון שנע סביב ה-500 כ”ס.

אודי R8
בקרוב עם תג V6 על הכנף…

 

 


בכל מקרה, על הנייר מדובר בשיפור ותוספת כוח נאה אם משווים ל-V8 של הדור היוצא שבסוף חייו הוציא 430 כ”ס ו-43.8 קג”מ מ-4.2 ל’. ההנעה כמובן תהיה כפולה, והשינוי הוויזואלי היחיד ביחס לאחיותיה עם ה-V10 צפוי להיות במפלטים קטנים יותר.

ככל הנראה אודי עושה את המהלך הזה כדי לפנות לשוק הסיני – שם שיטת המיסוי מעדיפה מנועים בעלי נפח קטן והעניין יכול להסתכם בתנודות של עשרות אלפי דולרים במכוניות בסדרי גודל כזה. באופן מעט לא אופייני לקוצנרן הזה אודי R8 הפכה לאחת המכוניות האחרונות בקטגוריה שמוצעת עם (ורק עם) מנוע אטמוספרי, אבל כמו שאתם מבינים זה הולך להשתנות.

אודי R8

אודי R8
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
על המדף: מד הקפות של puig

על המדף: מד הקפות של puig

טרקטורוני TGB בישראל

טרקטורוני TGB בישראל

ימי מכירות מרצדס

ימי מכירות מרצדס

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

קרסו – מכירה ישירה

קרסו – מכירה ישירה

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מהדורת 25 שנים לבוקסטר

מהדורת 25 שנים לבוקסטר

הגדול מכולם, כמעט

הגדול מכולם, כמעט

שברולט קורבט C8: מתכנון למציאות בועטת

שברולט קורבט C8: מתכנון למציאות בועטת

למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד