כמו כל דבר בחיים, גם פה הסיפור מתחלק לשלושה חלקים. במקרה הזה מי, איך ואיפה. אז בואו נתחיל ממי – ווהן גיטין ג’וניור, אחד הדריפטרים המקצועיים המוכרים בעולם. אפשר להגיד את אותו הדבר גם על המוסטנג RTR שלי. גיטין ג’וניור, ידוע בזכות הנהיגה האגרסיבית שלו ובמנטליות של “גז בפח” (באנגלית נשמע יותר טוב pedal to the metal). המילים “יודע ת’עבודה” מתאימות כאן בול.
עכשיו, בוא נדבר על כלי העבודה שלו. אז כמו שהזכרתי בהתחלה ג’וניור נוהג על פורד מוסטנג RTR. גרסת קיצון של המוסטנג שג’וניור תכנן ובנה יחד עם פורד וכמו כן זה גם הרכב שאיתו הוא ועוד מספר מתמודדים מתחרים. מה מיוחד כאן? זה רכב תכליתי, המצויד במנוע V8 שיודע להוציא 900 כ”ס ולטוס ל-9,000 סל”ד. מיותר לציין שיש כאן סט-אפ מושלם על מנת להסתכל כל הזמן דרך החלון הצדדי.
מה שנחמד במיוחד ב-RTR הזו – בארה”ב ניתן לרכוש את המוסטנג RTR ברמות גימור\כוח שונות ישירות מדילרים של פורד!! כלומר להיכנס לאולם תצוגה ולצאת עם מכונית מירוץ בנויה לתלפיות. וזה משאיר אותנו עם האיפה. כל התנועה הצידית המגונה הזו הזאת בוצעה בלולאה הצפונית של הנורבורגרינג, הנורדשלייפה.
החבר’ה של פורד וג’וניור טוענים בצורה נמרצת שזו הפעם הראשונה שמישהו תופר את הנורדשלייפה “על הצד”. ואנחנו שמחים לתת להם שיעור קצר בהיסטוריה ולרענן את זכרונם. בוידאו הזה אפשר לראות את סטפן רוזר (סגן עורך מבחני הדרכים של אוטומוטור אונד שפורט בימים ההם), מבלה על הצד לאורך ההקפה הצפונית. לא במכונית דריפטים ייעודית, אלא ברוף CTR מעוררת אימה.
אם אתם שואלים אותנו – הווידאו של רוזר בציפור הצהובה מרשים הרבה יותר. גם בגלל שלגיטין ג’וניור יש אלגנטיות, דיוק וחן של פטיש 5 ק”ג ובעיקר בגלל שהנהיגה של רוזר מעוררת השתהות, גם היום.