ביום שפרארי הכריזה רשמית על גרסת האפרטה של לה-פרארי (והרבה לפני שהיא הוצגה לקהל) היא כבר הודיעה כי כל 150 היחידות שתכננה לייצר נמכרו. בהמשך, עקב הביקוש הרב, היא הרחיבה את היקף הייצור ל-209 יחידות, וכמובן שגם הן נמכרו מהר מאוד. החלום שלנו לקנות פרארי לה-פרארי אפרטה מעולם לא נראה רחוק יותר (ולא שמתישהו הוא היה קרוב…).
בכל מקרה, ממש כשסיימנו להתייפח והצלחנו להתגבר על הסיפור הזה, פרארי הודיעה כי תייצר לה-פרארי אפרטה אחת נוספת, ה-210 במספר.
האפרטה האחרונה לא תהיה שונה מאלה שנבנו לפניה, לא שזה דבר רע כן? למעט הגג הפתוח היא כמעט זהה לדגם ה”רגיל”, וזה בהחלט מצוין. היא מצוידת ב-V12 האימתני של היצרנית, שעובד בשילוב עם מנוע חשמלי המביאים להספק משולב של 936 כ”ס. לטענת פרארי גם הביצועים זהים עם תאוצה ל-100 קמ”ש בפחות מ-3 שניות ו-350 קמ”ש מרביים.
לכבוד תחילת חגיגות 70 שנה להיווסדה פרארי תציע את האפרטה האחרונה (ולמעשה את הלה-פרארי האחרונה) במכירה פומבית ב-9 לספטמבר, וכל ההכנסות יועברו לצדקה (אגב, פרארי עשתה מהלך דומה גם עם הגרסה הסגורה). הערכת המחיר נעה בין 3 ל-4 מיליון יורו. אם מתחשבים בכך שמחיר אפרטה משומשת נע סביב 6 מיליון יורו זו אפילו מציאה…
אז אם אתה רוצה לעשות קצת טוב לחברה (ולעצמך) ויש לך במקרה סכום כסף כזה פנוי – זו ההזדמנות.