אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן
ראשי » חדשות » פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן
פרארי 499P

פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן

פרארי ממשיכה להפגין דומיננטיות במרוץ הסיבולת היוקרתי בעולם, כשהיא רושמת ניצחון נוסף ושלישי ברציפות ומצליחה להקדים את פורשה

אופיר דואק 16/06/2025 צלם: יצרן

כמו בכל שנה, גם מרוץ 24 השעות של לה מאן שנערך בסוף השבוע האחרון סיפק המון דרמות גדולות ויכנס לספרי ההיסטוריה של הספורט המוטורי. 24 שעות של מרוץ מפרך ועתיר אירועים הגיע לסיומו אתמול בצהריים, כאשר פרארי רושמת עוד ניצחון אותו היא יכולה לצרף להיסטוריה המפוארת שלה במסלול הצרפתי.

פרארי זינקה למרוץ השנה עם שלושה מכוניות וצוותים רשמיים, כאשר את הניצחון השיג הצוות במכונית פרארי 499P מספר 83 הצהובה (בניגוד לשתי המכוניות האחרות באדום פרארי המסורתי) בה נהגו יפיי יא, פיל הנסון ורוברט קוביצה. המרוץ השנה היה צמוד במיוחד, כאשר הצוות במכונית מספר 83 השלים 387 הקפות בסך הכל כשהוא מקדים ב-14.083 שניות בלבד את הצוות של פורשה במכונית מספר 6.

למעשה כל חמשת המקומות הראשונים במרוץ השנה רשמו 387 הקפות כשהפער בין המקום הראשון למקום החמישי עמד על 2 דקות ו-18 שניות. כאמור, פורשה הסתפקה השנה במקום השני, אך בפרארי יכולים להיות מרוצים עוד יותר שכן שני הצוותים הנוספים שלה הגיעו למקומות שלישי והרביעי. קאדילאק שצוברת אט אט ניסיון בלה-מאן יכולה להיות מרוצה בסך הכל כשמכונית מספר 12 שלה השיגה את המקום החמישי והצליחה לרדוף אחרי פרארי ופורשה שמפגינות דומיננטיות בסבב בשנים האחרונות, כששתי מכוניות המפעל שלה אף זינקו מהקו הראשון למרוץ והחזיקו בהובלה למשך זמן קצר.


עבור פרארי הניצחון השנה בלה מאן הוא ניצחון השלישי ברציפות, מאז רשמה ב-2023 את הניצחון הראשון שלה בלה מאן מזה 58 שנים. אגב, כיוון שמדובר בזכיה שלישית ברציפות, הגביע הרשמי של המרוץ יישאר בידיה של פרארי שתוכל להציגו בארון הגביעים לצד גביעי הניצחון של המרוץ השנה. בסך הכל מדובר בניצחון ה-12 של פרארי כיצרנית במרוץ מאז הפעם הראשונה שהתחרתה בו בשנת 1949.

למרות שהפסידה לפרארי במרוץ והסתפקה רק במקום השני בקטגוריית ההיפרקאר הבכירה, בפורשה יכולים להתנחם בניצחון בקטגוריית ה-GT3, כאשר מכונית מספר 92 של צוות MANTHEY 1ST PHORM השיגה ניצחון עם 341 הקפות בסך הכול, כשהיא מקדימה ב-33 שניות את צוות VISTA AF CORSE במכונית הפרארי 296 GT3. את המקום השלישי בקטגוריה השיג צוות TF SPORT בשברולט קורבט.

את תמצות רגעי השיא של המרוץ תוכלו לראות בסרטון הבא

24 השעות של לה מאן מרוץ סיבולת פורשה פרארי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד