אופל מודיעה אל תחילת השיווק בישראל של הקורסה המחודשת. הדור הנוכחי של הקורסה הוצג בשלהי שנת 2019 כשהוא חולק בסיס משותף עם פיג’ו 208, כשהוא הדגם הראשון שהציגה אופל לאחר שנרכשה על ידי קבוצת PSA שתהפוך לימים להיות חלק מסטלנטיס הענקית.
מתיחת הפנים המתבקשת לאור גילה של הקורסה טיפלה קודם כל בחזות, כשכעת הקורסה מתהדרת במראה העדכני של המותג אותו פגשנו כבר במוקה ובאסטרה הכולל שבכה קדמית אחידה ושחורה הנמתחת בין צמד יחידות התאורה, חתימת לד חדשה ביחידות התאורה הקדמיות ועיצוב מחדש לפגוש הקדמי. בתא הנוסעים ישנה מערכת מולטימדיה עם ממשק חדש ועדכני על גבי מסך 10 אינץ’ חדש, נוסף משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, מסך לוח מחוונים 7 אינץ’ בפרישה גרפית חדשה ועיצוב חדש לגלגל ההגה.
אופל קורסה המחודשת תוצע כבעבר עם מנוע בנזין 1.2 ליטר או בגרסה חשמלית מלאה, כאשר החידוש הוא הצטרפותה של יחידת הנעה היברידית חדשה ותיבת הילוכים כפולת מצמדים. בשלב ראשון נוחתת בישראל הקורסה המחודשת רק בגרסת הבנזין החזקה וברמת הגימור הספורטיבית GS, כאשר הגרסאות ההיברידית והחשמלית צפויות להצטרף להיצע המקומי במהלך המחצית הראשונה של 2025.
כמו בעבר, לגרסה החזקה של מנוע ה-1.2 ליטר התלת צילינדרי ישנו הספק של 130 כ”ס ו23.4 קג”מ כשהוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. שילוב המאפשר למכונית להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.7 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 208 קמ”ש – נתונים שבתחילת המילניום היו מקובלים בקטנות חמות.
ברמת הגימור GS מגיעה אופל קורסה על סממני עיצוב ספורטיביים חיצוניים כמו ספויילר אחורי בולט וחישוקי 17 אינץ’ קלים. היא מגיעה כסטנדרט צביעה דו-גוונית וגג שחור, גג שמש פנורמי, מפתח חכם וחימום לגלגל ההגה. בתחום המערכות הבטיחות נעשה שדרוג עם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית בעלת יכולת זחילה בפקקים, זיהוי תמרורים עם אפשרות להתאמת מהירות ומערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה. מחירה של אופל קורסה ברמת גימור GS עומד על 133 אלף שקלים.