אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פיאט 500e יורדת אל החוף
ראשי » חדשות » פיאט 500e יורדת אל החוף
פיאט 500e

פיאט 500e יורדת אל החוף

סדנת קסטניה ממילאנו לקחה את פיאט 500e והפכה אותה למכונית חוף פתוחה ויוקרתית בהשראת עולם היאכטות, למקרה שתצטרכו פתרון ניוד בחופשה הבאה שלכם

אופיר דואק 30/07/2023 צלם: Castanga Milano

בדיוק בשיא הקיץ מציגה סדנת קסטניה את הגרסה האולטימטיבית של פיאט 500 לחופשה על שפת הים. קסטניה מילאנו החלה את דרכה אי שם בשנת 1849 כסדנה לבניית כרכרות יוקרתיות, כשלאחר מכן עברה לבניית מרכבים למכוניות היוקרתיות של התקופה כמו אלפא רומיאו, היספנו סויזה, דיימלר בנץ ועוד. כיום הסדנה מתמחה בקסטומציה והסבת מכוניות לפי טעמם האישי של חובבי רכב מהאלפיון העליון, כאשר מפעם לפעם מציגה דגמי קונספט ופרוייקטים כדוגמת ה-500e שלפניכם.

תכירו את טנדר2, שבניגוד לשמה היא לא ממש טנדר, אבל היא אחת המכוניות המתוקות שנתקלנו בהן לאחרונה. מדובר בגרסת פתוחה ונטולת דלתות על בסיס פיאט 500e שהיא מחווה לפיאט 500 Jolly שנבנתה בסוף שנות ה-50′ על ידי סדנת גיה כמכונית חוף קטנה ואוורירית לשימוש נופשים בחופי איטליה. ה-Jolly הפכה לאחת הגרסאות המזוהות עם ה-500 הקלאסית ובעקבותיה נעשו לא מעט הסבות דומות בהשראת המקור.

כאמור, הגרסה החדשה של סדנת קסטניה היא המשך ישיר לאותה Jolly אך הפעם כצעצוע מסוגנן לבעלי ממון, לכן לא מפתיע שהסדנה בחרה להציג אותה במלון מנדרין היוקרתי ליד אגם קומו, בו נערך בכל שנה בקיץ אחד ממפגשי הרכב היוקרתיים בעולם בווילה דה’ אסטה. אגב, זו לא הפעם הראשונה שהסדנה מבצעת ב-500 טיפול שכזה. כבר בשנת 2008 הציגה החברה גרסת חוף פתוחה ומסוגננת במתכון כמעט זהה על בסיס ה-500 החדשה דאז.




הטיפול של קסטניה ב-500e כולל את הסרת הגג והדלתות, כשכדי לשמור על חוזק המרכב נמרו דפנות תחתונות גבוהות ועבות יחסית שעדין מאפרות “להחליק” לפנימה. המושבים האחוריים הוסרו ויחד עם שטח תא המטען נוצרה רצפה שטוחה מצופה עץ מהגוני בסגנון סיפון אחורי של יאכטות, עליה ניתן להוביל את ציוד החוף שלכם או פשוט להשתזף. חיפוי העץ בסגנון היאכטה נמשך שכם לדפנות הרכב וספי הדלתות (שהוסרו כאמור), וישנם מגרעות בדפנות ובקורה הקדמית כדי להרכיב כיסוי בד במידה והשמש תהיה קופחת מידי.



תא הנוסעים עוצב מחדש בשילוב של עץ, עור ובד משובץ שהוא מחווה לריפוד של ה-Jolly המקורית, כשמאחורי המושבים מלפנים הותקנה קשת בטיחות. מבחינה מכאנית לא נעשו שינויים, וה-500e הפתוחה של קסטניה עושה שימוש במנוע חשמלי קדמי המספק 118 כ”ס הניזון מסוללה בקיבולת של 42 קוט”ש האמורה לספק טווח של עד 320 ק”מ בין חוף לחוף.
כרגע מדובר ביצירה חד פעמית של קסטניה, אך כמו בעבר הסדנה תשמח לייצר עבור לקוחות עשירים הבאים לבית הקיט שלהם 500e פתוחה משלהם. המחיר ממש לא אמור להיות זול.

Castanga פיאט פיאט 500e קסטני קסטניה מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פייקס פיק 2025: תהפוכות בפסגה

פייקס פיק 2025: תהפוכות בפסגה

המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

קובה 450 ראלי (מבחן דרכים): ראלי אורגינל?

קובה 450 ראלי (מבחן דרכים): ראלי אורגינל?

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד