אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב
ראשי » גריד » פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב

פורשה 911 GT3 חדשה: אפשר להתלהב

עם יותר מ500 כ"ס, 9,000 סל"ד וזמן הקפה מטורלל בנורבורגרינג, יוצאת ה-GT3 החדשה לדרך

אריאל אלסיבוני 21/02/2021

כמה שאנחנו אוהבים מנועים אטמוספריים. ועוד אחד כמו זה – פורשה 911 GT3 עם מנוע ששת הציל’ הנפלא בנפח 4.0 ל’. ההספק עומד על 502 כ”ס והמומנט על 47.7 קג”מ. והבוקסר הזה לא מפסיק לנגן עד 9,000 סל”ד.

רק דמיינו איך זה נשמע. אפילו עם תיבת 7 הילוכים כפולת-מצמדים כסטנדרט. למרות שהיינו בוחרים בשש מהירויות הידני האופציונלי. 3.4 ש’ ו317 קמ”ש. בידנית המספרים האלו משתנים קצת – 3.9 ש’ ו-320 קמ”ש.  לפי פורשה המנוע זהה כמעט לזה שנמצא בגרסאות הקאפ ומציע “תגובת מצערת חדה במיוחד”…

למרות שזו פלטפורמה של 992 ה-3GT החדשה מצליחה לשקול כמעט כמו קודמתה. הידנית שוקלת  1,418 ק”ג וה-PDK קצת כבדה יותר 1,435 ק”ג.


 

פורשה מספרים שהם השתמשו בחומרים קלים יותר – מכסה המנוע, הכנף האחורית והספוילר הקבוע מתחת לכנף – עשויים כאן מפלסטיק מחוזק סיבי פחמן. כל החלונות עשויים מזכוכית קלה יותר. יש עוד.

P21_0101_a3_rgb.jpegP21_0101_a3_rgb.jpegPreview
P21_0099_a3_rgb.jpegP21_0099_a3_rgb.jpegPreview
Holger Maske Juli 2020Holger Maske Juli 2020
Holger Maske Juli 2020
Preview
Holger Maske Juli 2020Holger Maske Juli 2020
Holger Maske Juli 2020
Preview
P21_0091_a3_rgb.jpegP21_0091_a3_rgb.jpegPreview
P21_0090_a3_rgb.jpegP21_0090_a3_rgb.jpegPreview
P21_0089_a3_rgb.jpegP21_0089_a3_rgb.jpegPreview
P21_0088_a3_rgb.jpegP21_0088_a3_rgb.jpegPreview
P21_0087_a3_rgb.jpegP21_0087_a3_rgb.jpegPreview
P21_0082_a3_rgb.jpegP21_0082_a3_rgb.jpegPreview
P21_0079_a3_rgb.jpegP21_0079_a3_rgb.jpegPreview
P21_0078_a3_rgb.jpegP21_0078_a3_rgb.jpegPreview
P21_0075_a3_rgb.jpegP21_0075_a3_rgb.jpegPreview
P21_0074_a3_rgb.jpegP21_0074_a3_rgb.jpegPreview
P21_0073_a3_rgb.jpegP21_0073_a3_rgb.jpegPreview
P21_0072_a3_rgb.jpegP21_0072_a3_rgb.jpegPreview
P21_0071_a3_rgb.jpegP21_0071_a3_rgb.jpegPreview
P21_0070_a3_rgb.jpegP21_0070_a3_rgb.jpegPreview
21PAG_2147_013.jpeg21PAG_2147_013.jpegPreview
21PAG_2147_012.jpeg21PAG_2147_012.jpegPreview
21PAG_2147_007.jpeg21PAG_2147_007.jpegPreview
21PAG_2147_006.jpeg21PAG_2147_006.jpegPreview
21PAG_2147_005.jpeg21PAG_2147_005.jpegPreview
21PAG_2147_004.jpeg21PAG_2147_004.jpegPreview
21PAG_2147_003_1.jpeg21PAG_2147_003_1.jpegPreview

 

המפשקים כאן רחבים יותר ואפשר למצוא שימוש בעצמות עצה כפולות (לראשונה ב-911) מלפנים. מאחור יש עדיין מתלה רב-חיבור, כאשר פורשה מבצעת כאן גם שינויים והתאמות. זה אומר שלמכוניתה זו אין רכיבי מתלה זהים לאף 911 אחרת כרגע.

 

יש כאן גם חבילתה אווירודינמית מקיפה בעלת יכולת כוונון מסויימת. בפורשה טוענים כי הגוף הזה מייצר כוח הצמדה גדול בין 50 ל-150 אחוזים (בהתאם לכיוונון) לעומת הדגם היוצא. ולקינוח – האמא של כל 911 באשר היא מקיפה את הנורדשלייפה בפחות מ7 דקות. 6:59.927 ד’ אם לדייק. להקפה של 20.8 ק”מ. המחיר בישראל נקבע על 1,395,000 שקלים. ואם היו לנו, אנחנו יודעים בדיוק לאן היינו רצים איתם.

פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
על המדף: מד הקפות של puig

על המדף: מד הקפות של puig

טרקטורוני TGB בישראל

טרקטורוני TGB בישראל

ימי מכירות מרצדס

ימי מכירות מרצדס

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

קרסו – מכירה ישירה

קרסו – מכירה ישירה

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
העולם השתגע: מקלארן ארטורה היבריד פלאג-אין

העולם השתגע: מקלארן ארטורה היבריד פלאג-אין

סקירה (וידאו): מיצובישי ספייסטאר

סקירה (וידאו): מיצובישי ספייסטאר

סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)

סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)

אודי S3 (מבחן): ילד סנדביץ׳

אודי S3 (מבחן): ילד סנדביץ׳

טסלה בישראל: מ-170,000 שקלים

טסלה בישראל: מ-170,000 שקלים

אוקטביה: דור חדש למשפחתית הספורטיבית

אוקטביה: דור חדש למשפחתית הספורטיבית

טויוטה סופרה: דריפט אוטונומי (וידאו)

טויוטה סופרה: דריפט אוטונומי (וידאו)

סוזוקי היאבוסה: הצצה ראשונה (וידאו)

סוזוקי היאבוסה: הצצה ראשונה (וידאו)

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד