פורשה 911 החדשה כבר כאן, כמו שספרנו לכם לא מזמן, ומעכשיו צריך להתחיל להתכונן להצגת הגרסאות השונות שלה. חכו רגע עם ה-GT3 ושאר התופינים, עכשיו הגיע תורה של גרסת הגג הנפתח. 911 עם גג פתוח, זו מסורת שהחלה ב-1981 ובפורשה ממשיכים אותה, כמובן.
אז הגרסה נטולת הגג של פורשה 911 החדשה היא בדיוק כזו. ובפורשה נותנים כמה פרטים על גג הבד המתקפל הזה. הם מספרים על קשתות טיטניום שמשולבות בו בכדי להפחית את השפעת הרוח עליו. הם גם מציינים שהוא מגיע עם חלון זכוכית אחורי ולא אחד עשוי פלסטיק חלילה.
בכל הקשור למהירות, של הגג כן? הם מצהירים שתהליך הפתיחה או הסגירה לוקח כ-12 שניות וניתן לבצע אותו עד למהירות של 50 קמ”ש. כשהגג למטה, ד”א, מסיט רוח מאחור דואג לשקט ולרווחה לנוסעים.
בזמן ההשקה, לקראת שיווק ב-2020, מוצגת ה-911 נטולת הגג בשתי גרסאות: קאררה S וקאררה 4S. דהיינו האחת עם הנעה אחורית (כמו שצריך) והשנייה עם הנעה כפולה (כמו שצריכים אנשים שאוהבים חופשות באתרי סקי). הבוקסר המוגדש בעל ששת הציל’ מפיק 443 כ”ס ולוקח את הקאררה S ל-100 קמ”ש תוך 3.7 ש’ (3.6 ש’ ב-4S) בדרך למהירות מרבית של 306 קמ”ש (304 קמ”ש בגרסת ההנעה הכפולה).
העיצוב מבפנים ומבחוץ, תואם לדגם הקופה של הדור השמיני שהוצג זה מכבר. ההבדל היחידי בתא הנוסעים הם מתגי פתיחת הגג. מבחוץ מה שבולט הם החישוקים הייחודיים בקוטר 21 אינץ’ מאחור ו-20 אינץ’ מלפנים. מה שמעניין יותר, זה שפורשה מתחייבים שהעמידות של הגוף הזה לפיתול גבוהה יותר מהדור הקודם. זה אמור לשפר את היכולת והתחושה. גם מערכת המתלים האקטיבית של פורשה, שמוצעת בקבריולה הזו, מגיעה עם מוטות-ייצוב עבים יותר והנמכה של 10 מ”מ. אלו מעניקים לה, לפי פורשה, תחושה טבעית יותר.