אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג
ראשי » חדשות » פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג
פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג

פורשה 911 החדשה: מאבדת את הגג

שישה שבועות אחרי הצגת הדור החדש של ה-911 מוצגת הגרסה נטולת הגג

אריאל אלסיבוני 09/01/2019

פורשה 911 החדשה כבר כאן, כמו שספרנו לכם לא מזמן, ומעכשיו צריך להתחיל להתכונן להצגת הגרסאות השונות שלה. חכו רגע עם ה-GT3 ושאר התופינים, עכשיו הגיע תורה של גרסת הגג הנפתח. 911 עם גג פתוח, זו מסורת שהחלה ב-1981 ובפורשה ממשיכים אותה, כמובן.

אז הגרסה נטולת הגג של פורשה 911 החדשה היא בדיוק כזו. ובפורשה נותנים כמה פרטים על גג הבד המתקפל הזה. הם מספרים על קשתות טיטניום שמשולבות בו בכדי להפחית את השפעת הרוח עליו. הם גם מציינים שהוא מגיע עם חלון זכוכית אחורי ולא אחד עשוי פלסטיק חלילה.

בכל הקשור למהירות, של הגג כן? הם מצהירים שתהליך הפתיחה או הסגירה לוקח כ-12 שניות וניתן לבצע אותו עד למהירות של 50 קמ”ש. כשהגג למטה, ד”א, מסיט רוח מאחור דואג לשקט ולרווחה לנוסעים.


 

בזמן ההשקה, לקראת שיווק ב-2020, מוצגת ה-911 נטולת הגג בשתי גרסאות: קאררה S וקאררה 4S. דהיינו האחת עם הנעה אחורית (כמו שצריך) והשנייה עם הנעה כפולה (כמו שצריכים אנשים שאוהבים חופשות באתרי סקי). הבוקסר המוגדש בעל ששת הציל’ מפיק 443 כ”ס ולוקח את הקאררה S ל-100 קמ”ש תוך 3.7 ש’ (3.6 ש’ ב-4S) בדרך למהירות מרבית של 306 קמ”ש (304 קמ”ש בגרסת ההנעה הכפולה).

P19_0025_a5_rgbP19_0025_a5_rgbPreview
P19_0035_a5_rgbP19_0035_a5_rgbPreview
P19_0034_a5_rgb (1)P19_0034_a5_rgb (1)Preview
P19_0032_a5_rgbP19_0032_a5_rgbPreview
P19_0031_a5_rgbP19_0031_a5_rgbPreview
P19_0030_a5_rgbP19_0030_a5_rgbPreview
P19_0029_a5_rgbP19_0029_a5_rgbPreview
P19_0027_a5_rgbP19_0027_a5_rgbPreview

העיצוב מבפנים ומבחוץ, תואם לדגם הקופה של הדור השמיני שהוצג זה מכבר. ההבדל היחידי בתא הנוסעים הם מתגי פתיחת הגג. מבחוץ מה שבולט הם החישוקים הייחודיים בקוטר 21 אינץ’ מאחור ו-20 אינץ’ מלפנים. מה שמעניין יותר, זה שפורשה מתחייבים שהעמידות של הגוף הזה לפיתול גבוהה יותר מהדור הקודם. זה אמור לשפר את היכולת והתחושה. גם מערכת המתלים האקטיבית של פורשה, שמוצעת בקבריולה הזו, מגיעה עם מוטות-ייצוב עבים יותר והנמכה של 10 מ”מ. אלו מעניקים לה, לפי פורשה, תחושה טבעית יותר.

 

911 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד