אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
ראשי » חדשות » פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית

פורשה מציגה את הדור החדש (992) של מכונית הספורט האייקונית שלה. אבולוציה נוספת לנוסחה המוכרת - אצלנו במרץ 2019

אריאל אלסיבוני 28/11/2018

פורשה מציגה היום בתערוכת לוס-אנג’לס את הדור השמיני של פורשה 911. זהו דור חדש לחלוטין, כזה שאמור לשמר את העקרונות שהובילה את ה-911 לאורך כל חייה מחד ולשמור אותה רלוונטית לעולם המודרני מאידך. הפרטים שפורשה חושפת כרגע די מצומצמים, כולם מובאים כאן, לרבות התצלומים רשמיים ששוחררו.

אחד הפרטים הטכניים הבודדים שפורשה חושפת קשור לתהליכי היניקה וההגדשה ששופרו בבוקסר, בשביל להציג רמות הספק חדשות. עוד דברים שפורשה שמים עליהם דגש? מערכות עזר חדשות ושירותי קישוריות, שכנראה חייבים בעידן הזה.

הנתונים, כרגיל בהצגות ראשוניות כאלו, די מוגבלים. פורשה מספרים שדגמי ה-S מפיקים כעת 450 כ”ס, עליה של 30 כ”ס לעומת הדור הקודם. הם מספרים גם על נתוני הזינוק ל-100 קמ”ש שהתקצרו כשה-S תגמור את המיאוץ הקלאסי תוך 3.7 ש’ ואילו ה-4S עם ההנעה הכפולה תהיה מהירה יותר ב-0.1 ש’. חבילת הספורט כרונו תקצר את הזמנים הללו בעוד 0.2 ש’. המהירות המירבית עכשיו היא 306 ו-308 קמ”ש (ה-4S קצת איטית יותר…) וצריכת הדלק הרשמית עומדת על 11.1 ק”מ/ל’.


 

צריך לחפש את הפרטים האלו, אבל זהו עיצוב חיצוני חדש לגמרי. בתי הגלגלים גדלו באופן משמעותי בכדי להכיל את החישוקים הגדולים ( 20 אינץ’ מלפנים, 21 אינץ’ מאחור). לפי פורשה החלק האחורי הרחב יישרת כעת את כל הדגמים ורוחבו של החלק הקדמי צמח ב-45 מ”מ. יש גם ידיות דלת חבויות, תאורת LED מקיפה, אף עם בליטה שמהווה מחווה ל-911 הראשונה ועוד. מאחור העיצוב החדש בולט יותר, לא רק בגלל הרוחב אלא בגלל הטיפול בפנסים והספוילר החדש. ה-992 מרחיבה את השימוש באלומיניום כשרוב גופה עשוי כעת מהמתכת האמורה.

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
דור חדש לחלוטין

 

גם תא הנוסעים חדש לחלוטין ומצליח לשלב את העקרונות המסורתיים של פורשה יחד עם הדרישות המודרניות והשפה העיצובית העדכנית. הקווים הישרים ברורים מאוד והם מחביאים בתוכם את לוח השעונים וגם מסך 10.9 אינץ’ חדש. יש מיעוט ברור של מתגים, עם חמישה כפתורים מתחת למסך מאפשרים גישה מהירה לפונקציות חשובות. כמובן שאפשר למצוא כאן מולטימדיה מלאה, עם חיבור שוטף וקישוריות מלאה לכל השירותים המתקדמים של פורשה.

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
אינטרפטציה מודרנית למתכון המוכר

 

עם פורשה 911 החדשה מציגים החבר’ה משטוטגארט גם מערכת עזר חדשה – מצב רטוב. המערכת מזהה מים על הכביש, מכינה את מערכות העזר האחרות בהתאם ומזהירה את הנהג. ברגע הזה יכול הנהג לשנות את הגדרות מערכות הבטיחות, מהמתג על ההגה, ולבחור בסט-אפ שיאפשר נהיגה בטוחה יותר – כך פורשה. פורשה מעדכנת גם אביזרי בטיחות הכרחיים להיום כמו בלימת חירום אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית וגם כאלו שנפוצים פחות כמו מערכת לראיית לילה.

פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמיתפורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
אינטרפטציה מודרנית למתכון המוכר
Preview
P18_0847_a5_rgbP18_0847_a5_rgbPreview
P18_0837_a5_rgbP18_0837_a5_rgbPreview
פורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמיתפורשה 911: הדור השמיני מוצג רשמית
דור חדש לחלוטין
Preview
P18_0842_a5_rgbP18_0842_a5_rgbPreview
P18_0880_a5_rgbP18_0880_a5_rgbPreview
P18_0835_a5_rgbP18_0835_a5_rgbPreview
P18_0841_a5_rgbP18_0841_a5_rgbPreview
P18_0833_a5_rgbP18_0833_a5_rgbPreview
P18_0830_a5_rgbP18_0830_a5_rgbPreview

 

דור חדש למכונית כזו הוא תמיד סיבה למסיבה. הפרטים המעטים שמפרסמת החברה, משאירים טעם של עוד ורצון לחשוף את הסודות של המכונה הזו. אבל בינתיים, אפשר לשמוח, כל עוד יש פורשה 911 חדשה ובזמנים של חשמל ואוטונומיה – זו בהחלט סיבה למסיבה.

911 992 פורשה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד