אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פורשה מתכננת מהדורת דקאר נוספת ל-911, והיא תהיה היברידית
ראשי » חדשות » פורשה מתכננת מהדורת דקאר נוספת ל-911, והיא תהיה היברידית
פורשה 911 דקאר

פורשה מתכננת מהדורת דקאר נוספת ל-911, והיא תהיה היברידית

אחרי שכל העותקים נמכרו, פורשה 911 דקאר צפויה לעשות קאמבק במראה הקרבי הקלאסי ועם יחידת ההנעה ההיברידית של ה-GTS

אופיר דואק 12/02/2025 צלם: יצרן

פורשה מציע מגוון עצום של גרסאות ל-911 ובשלהי 2022 הפתיעו עם גרסה חדשה ולא שגרתית. מדובר בגרסת הדקאר שעוצבה ותוכננה בהשראת דגמי ה-911 (953 ליתר דיוק) שכיכבו בשנות ה-80′ בראשית ימיו של הראלי המדברי המפרך. מעבר לשדרוגיים הקוסמטיים והגבהת המרכב הציע פורשה 911 דקאר גם יכולת שטח מסויימת ולא אופיינית למכונית שבעיקרה היא מכונית ספורט.

רק 2,500 יחידות של פורשה 911 דקאר יוצרו (שתים מהן אף הגיעו לישראל) – לא הגרסה הנדירה ביותר של ה-911, אבל מספיק נדירה ונחשקת כדי להצדיק את מחירה הגבוה בקרב חובבי המותג. ייצורה של גרסת הדקאר הסתיים בנובמבר 2024 קצת אחרי מתיחת הפנים לה זכתה ה-911. מאז מתיחת הפנים מרעננת פורשה בהדרגה את היצע הגרסאות של ה-911, מה-GTS שהפכה היברידית, דרך הקאררה T הידנית, קאררה S המחוזקת ועד ל-GT3 הקרבית.

לפחות עד עתה הסברה הייתה שגרסת הדקאר תישאר חד פעמית, אלא שהביקושים הגבוהים ומועדוני בעלי של ה-911 דקאר כנראה הביאו את פורשה לשנות כיוון. על פי דיווח של המגזין הבריטי “אוטוקאר” אישר בפניהם בכיר בפורשה כי הם מפתחים גרסת דקאר חדשה על בסיס המהדורה העדכנית של ה-911 לאחר מתיחת הפנים (שם קוד 992.2).


על פי אותו מקור, גרסת הדקאר הבאה של ה-911 תעשה שימוש ביחידת ההנעה ההיברידית החדשה של פורשה אשר מוצעת ב-911 GTS. מדובר ביחידת הנעה המשלבת מנוע בוקסר מוגדל בנפח 3.6 ליטר בעל מגדש טורבו חשמלי ומנוע חשמלי בהספק 53 כ”ס המותקן בצמוד לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים. ל-GTS ההיברידית הספק משולב של 541 כ”ס  – שיפור משמעותי ביחס ל-475 כוחות הסוס של המנוע בגרסת הדקאר האחרונה שאמור לפצות על עליה של כמה עשרות ק”ג במשקל.

התאוצה ל-100 קמ”ש אמורה להיות באזור 3 שניות וכמו בעבר, גרסת הדקאר החדשה תציג מצבי נהיגה ייעודיים לנסיעה בשטח, הגבהת מרכב, מיגון גחון וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי לשיפור האחיזה מעבר לכביש.
פורשה 911 דקאר החדשה אמורה להיות מוצגת לקראת סוף השנה וגם היא תיוצר בכמות המוגבלת. תג המחיר צפוי להיות גבוה אף יותר מגרסת הדקאר המקורית שנמכרה במחיר שבין 220 ל-250 אלף דולר בהתאם לאפיון האישי וסכמת הצביעה הנבחרת. וממש לא נראה לנו שתהיה להם בעיה למכור את כולן.

911 דקאר פורשה פורשה 911 פורשה 911 דאקאר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד