מאז הציגה פורד לפני כשנתיים את הדור החדש של פורד מוסטאנג מחכים מעריצי מכונית השרירים לגרסת שלבי חדשה, אך זו עדין לא נראית באופק כאשר בינתיים ממלאת גרסת ה-“Dark Horse” רק 500 כ”ס את החלל. עד שתוצג מוסטאנג שלבי חדשה מציעים בפורד פתרון עבור חובבי התאוצה, כשהם מציגים בתערוכת SEMA קיט סופרצ’ארג’ר רשמי שפותח על ידי חטיבת פורד פרפורמנס.
הקיט מיועד לבעלי מוסטאנג GT החמושה במנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, אך משום מה לא לבעלי גרסת ה-Dark Horse שעושה שימוש במנוע זהה בבסיסו. הקיט כולל בראש ובראשונה מגדש על דו-שלבי עם נפח ספיקה של 3 ליטר, אליו מחוברת מערכת יניקה משופרת בעלת שני פתחי יניקה מוגדלים בקוטר 120 מ”מ עם שני מסנני אוויר פתוחים. על צינון האוויר אחראיים שני מצנני ביניים עם משאבה מוגדלת. מערכת הזנת הדלק טולה גם היא וכוללת מזרקי דלק כפולים בלחץ גבוה יותר, משאבת דלק מחוזקת וגופי מצערת בקוטר 96 מ”מ.
התוצאה היא הספק מוצהר של 800 כ”ס המתקבלים קצת מעבר ל-7,000 סל”ד ולמעלה מ-80 קג”מ, שיפור של יותר מ-300 כ”ס ו-20 קג”מ ביחס לנתונים של המנוע נטול מגדש העל במוסטאנג GT. אגב, לא מכבר הציגה סדנת הנסי גרסה משופרת של פורד F150 עם קיט סופרצ’רג’ר לאותו מנוע V8 של פורד, אלא ששם הסתפקו “רק” ב-775 כ”ס. עם פוטנציאל ונתונים כלו שניתן לחל. מהמנוע, רף הציפיות משלבי מוסטאנג החדשה עולה.
פורד מוסטאג המוצגת ב-SEMA כשהיא מצוידת בקיט זכתה לשם FP800 וכוללת גם שורה של עדכוניים חיצוניים עם כונס אוויר מוגדל על המכסה המנוע, חישוקים שונים, גג מושחר וספויילר אחורי, כשבתא הנוסעים ישנם מושבי רקארו ספורטיביים. שינויים כלו ככל הידוע לא כלולים בקיט הרשמי. מה שעוד כלול בקיט הרשמי והוא חשוב לא פחות היא אחריות יצרן ל-3 שנים עד 36 אלף מייל, מה שאומר שאפשר לתת בגז בראש שקט.