אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד
ראשי » מבחני דרכים » פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד
פולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד

פולקסווגן פולו GTI העדכנית מציגה שורה של שינויים ושיפורים לכבוד שנת הדגם החדשה. ולא שהיא ממש צריכה את זה. כרגע, היא גם ככה לבד בשוק המקומי

אריאל אלסיבוני 25/12/2022 צלם: אופיר דואק

סיכום אוברדרייב: קטנה, חמה, יחידה.

מחיר: 190,000 שקלים

+ הפולו הזו ממשיכה להציע ממדים הגיוניים ושימושיות גבוהה ביום-יום.
היא גם אורזת בתוכה מספיק כוח וניהוג בכדי לענות לדרישות הנהג הממהר.
- מרשימה גם אם לא תמיד מלהיבה.
צמיגים נטולי אחיזה ברכב המבחן.

מתיחת הפנים שעברה פולקסווגן פולו GTI לא משנה באופן מהותי את המכונית הזו. סופרמיני חמה, המוצעת כאן במחיר נגיש, יחסית, ומעניקה שימושיות גבוהה לצד ביצועים שובבים. לאור העובדה שרוב מתחרותיה עברו מהעולם הזה, או שלא מיובאות ארצה, הסיפור די ברור כבר מההתחלה. מי שמבקש התניידות יום-יומית איכותית ויעילה, מגובה בכוח ויכולת ספורטיביים, יוכל למצוא בישראל נכון להיום רק תשובה אחת. פולו GTI. אבל כמו בכל מקום, גם מאחורי ה-GTI הזו, מסתתר תהליך שצריך לספר אותו.

ה-GTI הראשונה וזו שסמנה לכולם את הדרך הייתה כמובן הגולף המקורית. המכונית הראשונה שזכתה להצלחה משמעותית עם חיבור הגיוני-ספורטיבי שכזה. כרגיל בעולם הרכב, כל יצרנית שמכבדת את עצמה החלה מציגה אינטרפטציה כזו או אחרת לאותה הנוסחה. הרעיון המקורי צמח וגדל בעשורים שאחרי, לא רק במידות ובמשקל הרכבים, אלא גם מעבר לאותה הגדרה בסיסית ומקורית.

מכוניות כמו פולקסווגן פולו GTI, שאינן כבר כאמור, מתאימות הרבה יותר לאותה הגדרה ראשונית. ממדים לא מוגזמים, תא נוסעים איכותי ושימושי, יכולת טובה למדי בכל הקשור לניהוג וביצועים – ואפילו מחיר סביר. מתיחת הפנים הזו עושה רושם, הופכת את המתכון הזה לטוב אפילו יותר. יש כאן שינויי עיצוב קלים מבחוץ אבל כאלו שמדגישים עוד יותר את היותה גרסה חמה לפולו הרגילה. תא הנוסעים מקבל את הטכנולוגיה העדכנית של פולקסווגן לרבות לוח שעונים מוקרן, משטחי מגע ועוד. והכל כאמור משדר את אותה תחושה משובחת שהחברה הזו יודעת לייצר. התווספו כאן גם מערכות בטיחות מתקדמות, כאלו שיודעות לעזור לפולו הזו לשמור על הנתיב, על המרחק מלפנים ולזחול כמעט אוטונומית בפקקים.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
POLO GTI 06POLO GTI 06
פולקסווגן פולו GTI
Preview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI
המתחרות נעלמו, הפולו כאן
Preview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview

 


גם בחזית ההנעה יש כאן שיפור קל אך מורגש. ההספק עלה במעט ותיבת ההילוכים קבלה יחס העברה נוסף. אלו משפרים את הביצועים על הנייר וגם את תחושת הישבן על הכביש. הפולו הזו ממהרת לפנים, התיבה מעבירה הילוכים מהר למדי, והמכונית הקטנה הזו מאיצה באופן שאותה GTI מקורית לא יכלה לחלום עליה אפילו. על הכביש המתפתל התוצאה נאה למדי. פולקסווגן פולו GTI היא מכונית בוגרת מאוד, כזו שיודעת לענות לדרישות שונות של הנהג, זה הרהוט יותר וזה הרהוט פחות, בצורה צפויה ונטולת הפתעות. יש בשלדה הזו משחקיות קלה, והתחושה התזזיתית נובעת גם מהממדים וגם בגלל נתון המשקל הנמוך יחסית. וגם אולי בגלל האחיזה הנמוכה של הצמיגים ברכב המבחן. מי שחובב נהיגה ורוכש אחת כזו, כדאי שיתקין כאן גומי איכותי ואוחז יותר.

פולקסווגן פולו GTI
המתחרות נעלמו, הפולו כאן

 

וברגע אחר פולקסווגן פולו GTI הופכת לקטנה מאובזרת והגיונית, בולעת לקרבה כסאות ילדים, קניות ועוד מטלות יומיות. מוצאת חנייה בקלות ונותנת ליושביה מענה לכל צורך. נוחות הנסיעה טובה מאוד, כשזוכרים שהכיול כאן קשיח למדי. צריך לזכור גם שהיא קצת נמוכה יותר מעוד פולו בגלל הכיוון הספורטיבי יותר. בכביש המהיר השיוט נינוח ושקט ועם האפשרות לבחור מצבי נהיגה שונים, היכולת להפוך את גוון פניה הופך קל וברור למדי. וזה בעצם כל הרעיון של קטנה חמה כזו. ליהנות מכל העולמות מבלי להקריב שום דבר משמעותי על מזבח ההנאה הזו. רעיון מצוין חייבים להודות, וגם לתהות, איך פולקסווגן פולו GTI נותרה האחרונה לקיים אותו.

מנוע 4 ציל’, טורבו, 1,984 סמ”ק הספק 207 כ”ס ב-4,600 סל”ד מומנט 32.6 קג”מ מ-1,500 סל”ד ל-4,500 סל”ד משקל 1,361 ק”ג 0-100 קמ”ש 6.5 שנ’ מהירות מרבית 240 קמ”ש מחיר 190,000 שקלים

פולקסווגן פולו GTI פולקסווגן פולו GTI חדשה פולקסווגן פולו GTI מחיר פולקסווגן פולו GTI מעודכנת
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד