אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד
ראשי » מבחני דרכים » פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד
פולקסווגן פולו GTI

פולקסווגן פולו GTI (נהיגה ראשונה): נשארה לבד

פולקסווגן פולו GTI העדכנית מציגה שורה של שינויים ושיפורים לכבוד שנת הדגם החדשה. ולא שהיא ממש צריכה את זה. כרגע, היא גם ככה לבד בשוק המקומי

אריאל אלסיבוני 25/12/2022 צלם: אופיר דואק

סיכום אוברדרייב: קטנה, חמה, יחידה.

מחיר: 190,000 שקלים

+ הפולו הזו ממשיכה להציע ממדים הגיוניים ושימושיות גבוהה ביום-יום.
היא גם אורזת בתוכה מספיק כוח וניהוג בכדי לענות לדרישות הנהג הממהר.
- מרשימה גם אם לא תמיד מלהיבה.
צמיגים נטולי אחיזה ברכב המבחן.

מתיחת הפנים שעברה פולקסווגן פולו GTI לא משנה באופן מהותי את המכונית הזו. סופרמיני חמה, המוצעת כאן במחיר נגיש, יחסית, ומעניקה שימושיות גבוהה לצד ביצועים שובבים. לאור העובדה שרוב מתחרותיה עברו מהעולם הזה, או שלא מיובאות ארצה, הסיפור די ברור כבר מההתחלה. מי שמבקש התניידות יום-יומית איכותית ויעילה, מגובה בכוח ויכולת ספורטיביים, יוכל למצוא בישראל נכון להיום רק תשובה אחת. פולו GTI. אבל כמו בכל מקום, גם מאחורי ה-GTI הזו, מסתתר תהליך שצריך לספר אותו.

ה-GTI הראשונה וזו שסמנה לכולם את הדרך הייתה כמובן הגולף המקורית. המכונית הראשונה שזכתה להצלחה משמעותית עם חיבור הגיוני-ספורטיבי שכזה. כרגיל בעולם הרכב, כל יצרנית שמכבדת את עצמה החלה מציגה אינטרפטציה כזו או אחרת לאותה הנוסחה. הרעיון המקורי צמח וגדל בעשורים שאחרי, לא רק במידות ובמשקל הרכבים, אלא גם מעבר לאותה הגדרה בסיסית ומקורית.

מכוניות כמו פולקסווגן פולו GTI, שאינן כבר כאמור, מתאימות הרבה יותר לאותה הגדרה ראשונית. ממדים לא מוגזמים, תא נוסעים איכותי ושימושי, יכולת טובה למדי בכל הקשור לניהוג וביצועים – ואפילו מחיר סביר. מתיחת הפנים הזו עושה רושם, הופכת את המתכון הזה לטוב אפילו יותר. יש כאן שינויי עיצוב קלים מבחוץ אבל כאלו שמדגישים עוד יותר את היותה גרסה חמה לפולו הרגילה. תא הנוסעים מקבל את הטכנולוגיה העדכנית של פולקסווגן לרבות לוח שעונים מוקרן, משטחי מגע ועוד. והכל כאמור משדר את אותה תחושה משובחת שהחברה הזו יודעת לייצר. התווספו כאן גם מערכות בטיחות מתקדמות, כאלו שיודעות לעזור לפולו הזו לשמור על הנתיב, על המרחק מלפנים ולזחול כמעט אוטונומית בפקקים.

פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
POLO GTI 06POLO GTI 06
פולקסווגן פולו GTI
Preview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTI
המתחרות נעלמו, הפולו כאן
Preview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview
פולקסווגן פולו GTIפולקסווגן פולו GTIPreview

 


גם בחזית ההנעה יש כאן שיפור קל אך מורגש. ההספק עלה במעט ותיבת ההילוכים קבלה יחס העברה נוסף. אלו משפרים את הביצועים על הנייר וגם את תחושת הישבן על הכביש. הפולו הזו ממהרת לפנים, התיבה מעבירה הילוכים מהר למדי, והמכונית הקטנה הזו מאיצה באופן שאותה GTI מקורית לא יכלה לחלום עליה אפילו. על הכביש המתפתל התוצאה נאה למדי. פולקסווגן פולו GTI היא מכונית בוגרת מאוד, כזו שיודעת לענות לדרישות שונות של הנהג, זה הרהוט יותר וזה הרהוט פחות, בצורה צפויה ונטולת הפתעות. יש בשלדה הזו משחקיות קלה, והתחושה התזזיתית נובעת גם מהממדים וגם בגלל נתון המשקל הנמוך יחסית. וגם אולי בגלל האחיזה הנמוכה של הצמיגים ברכב המבחן. מי שחובב נהיגה ורוכש אחת כזו, כדאי שיתקין כאן גומי איכותי ואוחז יותר.

פולקסווגן פולו GTI
המתחרות נעלמו, הפולו כאן

 

וברגע אחר פולקסווגן פולו GTI הופכת לקטנה מאובזרת והגיונית, בולעת לקרבה כסאות ילדים, קניות ועוד מטלות יומיות. מוצאת חנייה בקלות ונותנת ליושביה מענה לכל צורך. נוחות הנסיעה טובה מאוד, כשזוכרים שהכיול כאן קשיח למדי. צריך לזכור גם שהיא קצת נמוכה יותר מעוד פולו בגלל הכיוון הספורטיבי יותר. בכביש המהיר השיוט נינוח ושקט ועם האפשרות לבחור מצבי נהיגה שונים, היכולת להפוך את גוון פניה הופך קל וברור למדי. וזה בעצם כל הרעיון של קטנה חמה כזו. ליהנות מכל העולמות מבלי להקריב שום דבר משמעותי על מזבח ההנאה הזו. רעיון מצוין חייבים להודות, וגם לתהות, איך פולקסווגן פולו GTI נותרה האחרונה לקיים אותו.

מנוע 4 ציל’, טורבו, 1,984 סמ”ק הספק 207 כ”ס ב-4,600 סל”ד מומנט 32.6 קג”מ מ-1,500 סל”ד ל-4,500 סל”ד משקל 1,361 ק”ג 0-100 קמ”ש 6.5 שנ’ מהירות מרבית 240 קמ”ש מחיר 190,000 שקלים

פולקסווגן פולו GTI פולקסווגן פולו GTI חדשה פולקסווגן פולו GTI מחיר פולקסווגן פולו GTI מעודכנת
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד