חברת פאנטיק האיטלקית מתחילה לשווק בימים אלו את דגמי 2024 של משפחת הקאבלרו, אשר זכו לשורת עדכונים לכבוד שנת הדגם החדשה. פאנטיק קאבלרו, שם שמעורר נוסטלגיה בקרב רוכבים שהחלו את דרכם הדו-גלגלית בשנות ה-80, הוא אופנו בקרמבלר בעיצוב נוסטלגי המוצע בגרסאות 125 ו-500 סמ”ק עם מנועי צילינדר בודד, כאשר מעליהם מוצעת גרסת 700 סמ”ק עם מנוע טווין מקבילי שמגיע מימאהה MT07 (ושיווקה בישראל החל לא מכבר).
שורת העדכונים של 2024 בוצע בדגמי הסינגל של הקאבלרו. העיצוב עודכן קלות ומתאפיין בפנס קדמי חדש עם חתימת LED מודרנית, מאותתים חדשים וכנף אחורית בעיצוב חדש שמשלבת בתוכה את מחזיק לוחית הרישוי. לוח המחוונים הוא מעתה מסך TF בגודל 3.5 אינץ’ בעל קישורית בלוטות’ לטלפון הסלולרי שמסביבו שינם מתגים חדשים, כולל מתג המאפשר לבטל את פעולת מערכת ה-ABS כאשר רוצים לרכב בשטח.
שתי יחידות ההנעה עברו שינויים מינוריים, בהם גלגל תנופה קל יותר ומפת הצתה שונה לשיפור אופי אספקת הכוח, וגם כדי לעמוד בתקינת זיהום האוויר העדכנית. בנוסף ישנו עכשיו מצב רכיבה נוסף המוכנה All Terain המיועד לרכיבה בשטח. החידוש העיקרי בתחום השלדה הוא בדמות זרוע אחרוית חדשה מאלומיניום בהשראת דגם ה-700 הבכיר, שמלבד שיפור ההתנהגות גם תורמת להורדת משקל ב-2 ק”ג, מה שמעמדי את שמקלו של הקבאלרו 500 על 150 ק”ג קלילים למדי.
פאנטיק קאבאלרו יוצע בשלוש רמות אבזור בכל גרסת נפח: “דלוקס” הסטנדרטית עם מסלג הפוך 41 מ”מ ומהלך מתלים של 150 מ”מ, “סקרמבלר” שנוטה יותר לכיוון רטרו בסגנון דגמי הסקרמבלר הקלאסיים ו”ראלי” בעלת מאפיינים קרביים יותר עם כנף קדמית גבוהה ומתלים משודרגים עם מהלך של 200 מ”מ. גרסת ה-500 תוצע ברמת אבזור נוספת המכונה “אקספלורר” ובעלת אבזור תיורי לטובת רכיבות ארוכות כמו משקף קדמי וסבל אחורי. כרגע לא ידוע מתי דגמי הקאבלרו המעודכנים יגיעו לישראל.