יצרנית האופנועים האיטלקית פאנטיק הולכת ומבססת לעצמה בשנים האחרונות קו דגמים עדכני ומודרני. הבשורה המשמעותית האחרונה שלהם הייתה במשפחת דגמי הסקרמבלר הנושאת את השם המיתולוגי “קאבלרו” אשר זכתה לאח גדול בנפח 700 סמ”ק עם מנוע טווין, המצטרף לצמד אחיו בעלי מנוע הסינגל בנפחי 125 ו-500 סמ”ק. בימים אלו מתחיל שיווקו של פאנטיר קאבלרו 700 גם בישראל.
מדובר בדגם הטווין הראשון של פאנטיק שכדי לחסוך את עלויות הפיתוח היקרות של מנוע חדש עושה שימוש במנוע שמגיעה מימאהה במסגרת היחסים הקרובים בין שתי החברות, זאת לאחר שפאנטיק רכשה מהיפנים את יצרנית המנועים מינרלי. המנוע של פאנטיק קאבלרו 700 הוא מנוע ה-CP2 המוכר של ימאהה המשמש את ה-MT07, טרייסר 7 ושאר בני משפחת ה-700 היפנית. נתוני ההספק דומים למקור ועומדים על 74 כ”ס ב-9,000 סל”ד ו-7.1 קג”מ ב-6,500 סל”ד.
העיצוב משלב את האלמנטים המוכרים של אופנועי סקרמבלר עם חישוקי שפיצים (19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור), מושב שטוח ומפלטים גבוהים. זאת לצד מאפייני עיצוב קלאסיים מדגמי העבר של פאנטיק שיוצרים קשר ליתר דגמי הקבאלרו. לצד עיצוב הרטרו והמנוע המודרני ישנם גם מכלולי שלדה עדכניים עם מזלג קדמי הפוך 45 מ”מ מתוצרת מרזוקי, זרוע אחורית מאלומיניום עם בולם מתכוונן, מערכת בלימה עם קאליפרים מתוצרת ברמבו כאשר הקדמי הוא ראדיאלי בעל 4 בוכנות.
לאופנוע מערך אלקטרוניקה הכולל שלושה מצי רכיבה, מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה ובקרת אחיזה הניתנות לניתוק ומסך TFT בגודל 3.5 אינץ’ המשמש כלוח מחוונם עם קישורית BT לטלפון הסלולרי.
פאנטיק קאבלרו 700 מוצע בשתי צביעות, אדומה או כחולה, ומחירו בישראל עומד על 78,500 שקלים כולל אגרות רישוי.