בעודה נמצאת בעיצומו של תהליך הבראה, ממשיכה ק.ט.מ בשגרה ובתהליך רענון היצע הדגמים שלה כשהפעם מגיע תורו של ה-790 דיוק לקבל שורת עדכונים לשנת 2025. ק.ט.מ 790 דיוק הוצג לראשונה ב-2017, הוחלף כעבור מספר שנים ב-890 דיוק וב-2023 עשה קאמבק להיצע הדגמים של ק.ט.מ כדגם כניסה לסדרת דגמי הטווין במשפחת הדיוק.
השינוי המשמעותי אותו מקבל ה-790 דיוק הוא ביחידת ההנעה. עדין טווין מקבילי בנפח 799 סמ”ק, אך כעת הוא יוצע בשתי גרסאות. בגרסה בעלת התקינה האירופאית ישאר ההספק על 95 כ”ס ב-9,500 סל”ד כאשר ניתן יהיה לקבל את האופנוע עם הגבלת הספק המותאמת לדרגת רישוי A1. בשאר השווקים יגיע מעתה ק.ט.מ 790 דיוק עם יחידת הנעה משודרגת עם הספק שעלה ל-105 כ”ס. נתון המומנט בשתי גרסאות המנוע נותר זהה, ועומד על 8.8 קג”מ ב-8,000 סל”ד.
שדרוגים נוספים שבוצעו ב-790 דיוק הם מסך לוח מחוונים גד וגדול מעבר (5 אינץ’) עם גרםיקה חדשה ומספר מצבי תצוגה כולל תצוגת טלמטריה. באגף האלקטרוניקה נוספה מערכת בקרת וויילי עם שישה מצבים שונים, לצד אופציה לשני מצבי רכיבה נוספים, Track ו-Performance, לצד שלושת מצבי הרכיבה הסטנדרטיים: גשם, כביש וספורט. מעצבי ק.ט.מ ביצעו גם עדכון קל למסיכת החזית, שהיא עדין בעלת יחידת התאורה בסגנון העיצוב הקודם של ק.ט.מ ולא מיישרת קו עם ה-990 דיוק החדש שהוצג בשנה שעברה.
מעבר לכך נותר ו מכלולי הדיוק זהים לגרסת 2023 עם שילוב של מזלג הפוך 43 מ”מ ובולם אחורי מתכווננים מסדרת APEX של WP, כאשר למערכת הבלימה ישנם מלפנים צמד קאליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות וצמד דיסקים בקוטר 320 מ”מ. ק.ט.מ דיוק 790 דיוק יוצע בשנת 2025 בשתי צביעות חדשות ו”נקיות” יחסית מבחינת הגרפיקה של משטחי הגוף: כתומה עם חישוקים שחורים ושחורה עם חישוקים כתומים.