רשימת התקלות בטסלה סייברטארק ממשיכה להתארך. בימים אלו מפרסמת טסלה קריאה נוספת לתיקון, השישית במספר מאז החל שיווקו של הטנדר יוצא הדופן השנה. הקריאה הנוכחית לתיקון מגיעה לאחר שלפני קצת יותר מחודש פורסמה קריאת תיקון ל-27 אלף יחידות של הסייברטראק עכב כשל במצלמת הנסיעה לאחור, אותו ניתן היה לתקן באמצעות עדכון תוכנה מרחוק.
הקריאה לתיקון שמתפרסמת כעת היא בהיקף נמוך יותר, הכולל נכון לעתה רק 2,431 רכבים, אך הוא משמעותי ומורכב יותר וגם ידרוש מהלקוחות להגיע פיזית למרכז השירות. הקריאה לתיקון מגיעה לאחר דיווחים על אובדן כוח פתאומי בזמן נסיעה, תקלה שלא רק פוגמת בביצועים אלא נחשבת בכזו בעלת השפעה בטיחותית. הרשויות בארה”ב מודעות לפחות לחמישה מקרים בהם נותקה אספקת הכוח באופן פתאומי, אך למרבה המזל התקלה לא הובילה לתאונות.
התלונות על אובדן הכוח הפתאומי התגלו כבר בסוף חודש יוני, אך רק בחודש אוקטובר לאור התרבות התלונות החלה החברה לבדוק לעומק את התופעה לאור השכיחות הגוברת שלה. החקירה של טסלה גילתה כי הבעיה נובעת כתוצאה מכשל בממיר המתח של המכונית. והחברה תזמן את הלקוחות כדי להחליפו ביחידה חדשה החל מחודש ינואר הקרוב. תיקון משמעותי ומורכב של חלק חיוני במערכת ההנעה החשמלית, ולא איזה כשל בגלל שורת קוד שלא נכתבה כראוי או חוסר תשומת לב על פס הייצור.
הקריאה לתיקון שמתפרסמת כעת היא כאמור השישית במספר אותה פרסמה טסלה מאז תחילת שיווק הסייברטאק, כאשר קריאות קודמות לתיקון כללו כשלים במנגנון המגב הקדמי, התנתקות חלקי פלסטיק חיצוניים בזמן נסיעה ותקלה בדוושת התאוצה. היה ניתן לצפות שעיכוב של שנתיים אפשר לטסלה לבצע בקרת איכות קפדנית, אך אחרי הבאז התקשורתי הגדול, טסלה סייברטראק הולך ומתגלה כמוצר לא בשל לאור רצף התקלות המגוונות.
אמנם לכל מכונית חדשה ישנן מחלות ילדות, אך נדמה שבמקרה של טסלה סייברטראק ישנו רצף וכמות תקלות מגוונת שהיא הרבה מעבר לנורמה. לאור זאת לא נתפלא אם עוד נתבשר בחודשים הקרובים על עוד תקלות וקריאות לתיקון.