אאודי החלה לשווק בישראל לפני מספר שבועות את ה-Q7 החדש, רכב הפנאי הגדול שאחד מיתרונותיו הוא שורת מושבים שלישית. עם זאת, בשלב בראשון נחת ה-Q7 בגרסאות ההיברידיות-נטענות בהן הסוללה הגדולה מבטלת את האפשרות להתקנת צמד מושבים נוסף מאחור. כעת שוב מוצעת אאודי Q7 בישראל בתצורת 7 מקומות, עם הגעתה של גרסת הדיזל החדשה.
לגרסת הדיזל של אאודי Q7 מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר בעל תגבור היברידי קל המספק 286 כ”ס ומומנט מרשים של 61.2 קג”מ הזהה לזה של הגרסה ההיברידית הבסיסית. תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה מעבירה את הכוח המחולק בין הגלגלים, כאשר ה-Q7 המגודל מסוגל להאיץ עם מנוע זה ל-100 קמ”ש ב-6.1 שניות בדרך למהירות מרבית של 241 קמ”ש.
מעבר לכך, גרסת הדיזל זכתה לאותם שינויים שבוצעו במסגרת מתיחת הפנים הכוללים עיצב חזית מחודש, ממשק מולטימדיה עדכני, מערכות בטיחות אקטיבית מהדור האחרון ומתלי אוויר אדפטיביים כציוד סטנדרטי. גרסת הדיזל מגיעה ברמת גימור דומה לזו של הדגמים ההיברידית כשהיא כוללת בין היתר סגירת ואקום לדלתות, בקרת אקלים ארבע-אזורית, גג שמש פנורמי, תאורת לד מטריקס וחישוקים קלים בקוטר של 21 אינץ’.
מחירה של אאודי Q7 המחודשת בגרסת הדיזל עם 7 מקומות ישיבה עומד על 700 אלף שקלים, בדיוק באמצע בין צמד הגרסאות בעלות ההנעה ההיברידית-נטענת.