רנו הייתה אחת הנפגעות מהחרם הטורקי אשר הוטל לפני כשנה על ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בעקבות חרם זה הופסק בין היתר היבוא ארצה של הקליאו, מכונית הסופרמיני של רנו שהייתה פופולארית בישראל בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, אך הדור האחרון די דשדשה מול המתחרות הקוריאניות והיפניות.
עם זאת, ולמרות ההצטמצמות בקטגוריה, חוזרת בימים אלו רנו קליאו לישראל כאשר הפעם היא מגיעה אלינו ממפעל רנו בסלובניה. הקליאו נוחתת בישראל לאחר שזכתה למתיחת פנים משמעותית ומתבקשת לדור הנוכחי שהוצג אי שם בשנת 2019. בממסגרת מתיחת הפנים קיבלה הקליאו חזית עדכנית בהשראת רכבי הפנאי של החברה ובראשם הסימביוז כסמל החברה העדכני מתנוסס בגאון. עוד שינויים כוללים תא נוסעים מחודש עם מערכת מולטימדיה מודרנית ושיפורים למערך מערכות הבטיחות.
בשלב זה מגיעה רנו קליאו ארצה בגרסת הנעה אחת, לה מנוע 1.0 ליטר תלת צילינדרי מוגדש המספק 90 כ”ס ב-5,000 סל”ד עם מומנט של 16.3 קג”מ ב-3,750 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. שילוב זה מאפשר לקליאו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-12.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 180 קמ”ש, כשצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.2 ק”מ לליטר.
בעתיד צפויות להצטרף להיצע גרסאות נוספת, בהן הגרסה ההיברידית המצוידת ביחידת ההנעה המוכרת ממספר דגמי רנו וניסאן.
רנו קליאו תשווק בישראל נכון לעתה ברמת גימור אחת, כאשר מוצמד לה תג מחיר של 125 אלף שקלים, מה שהופך את הקליאו במפתיע לאחר גל ההתייקרויות בענף לאחת ממכוניות הזולות יחסית בקבוצתה. מפרט הבטיחות של המכונית כוללת בלימת חירום אוטונומית, התראה ותיקון אקטיבי של סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים ומערכת התרעה על עירנות הנהג, אך באופן מפתיע אינו כולל התרעה על תנועה בשטחים מתים ומהערכת בקרת שיוט אדפטיבית.
מפרט האבזור איתו מגיעה רנו קליאו לישראל ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ’, לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת אווירה פנימית, תאורת לד מלאה בחזית, בקרת אקלים וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’.