אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל
ראשי » חדשות מקומיות » עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל
רנו קליאו

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

אחרי היעדרות בעקבות החרם הטורקי, רנו קליאו חוזרת לישראל בפנים חדשות ממפעל החברה בסלובניה ואפילו מציע תג מחיר תחרותי יחסית לקטגוריה העומד על 125 אלף שקלים

אופיר דואק 21/04/2025 צלם: יצרן

רנו הייתה אחת הנפגעות מהחרם הטורקי אשר הוטל לפני כשנה על ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בעקבות חרם זה הופסק בין היתר היבוא ארצה של הקליאו, מכונית הסופרמיני של רנו שהייתה פופולארית בישראל בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, אך הדור האחרון די דשדשה מול המתחרות הקוריאניות והיפניות.

עם זאת, ולמרות ההצטמצמות בקטגוריה, חוזרת בימים אלו רנו קליאו לישראל כאשר הפעם היא מגיעה אלינו ממפעל רנו בסלובניה. הקליאו נוחתת בישראל לאחר שזכתה למתיחת פנים משמעותית ומתבקשת לדור הנוכחי שהוצג אי שם בשנת 2019. בממסגרת מתיחת הפנים קיבלה הקליאו חזית עדכנית בהשראת רכבי הפנאי של החברה ובראשם הסימביוז כסמל החברה העדכני מתנוסס בגאון. עוד שינויים כוללים תא נוסעים מחודש עם מערכת מולטימדיה מודרנית ושיפורים למערך מערכות הבטיחות.

בשלב זה מגיעה רנו קליאו ארצה בגרסת הנעה אחת, לה מנוע 1.0 ליטר תלת צילינדרי מוגדש המספק 90 כ”ס ב-5,000 סל”ד עם מומנט של 16.3 קג”מ ב-3,750 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. שילוב זה מאפשר לקליאו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-12.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 180 קמ”ש, כשצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.2 ק”מ לליטר.
בעתיד צפויות להצטרף להיצע גרסאות נוספת, בהן הגרסה ההיברידית המצוידת ביחידת ההנעה המוכרת ממספר דגמי רנו וניסאן.


רנו קליאו תשווק בישראל נכון לעתה ברמת גימור אחת, כאשר מוצמד לה תג מחיר של 125 אלף שקלים, מה שהופך את הקליאו במפתיע לאחר גל ההתייקרויות בענף לאחת ממכוניות הזולות יחסית בקבוצתה. מפרט הבטיחות של המכונית כוללת בלימת חירום אוטונומית, התראה ותיקון אקטיבי של סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים ומערכת התרעה על עירנות הנהג, אך באופן מפתיע אינו כולל התרעה על תנועה בשטחים מתים ומהערכת בקרת שיוט אדפטיבית.

מפרט האבזור איתו מגיעה רנו קליאו לישראל ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ’, לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת אווירה פנימית, תאורת לד מלאה בחזית, בקרת אקלים וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’.

קליאו רנו רנו קליאו רנו קליאו 1.0 רנו קליאו מתיחת פנים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד