לא מעט טלטלות עבור על MV אוגוסטה בשנים האחרונות, אבל נראה שסוף סוף החברה הגיע לחוף מבטחים בחודש מרץ האחרון, כאשר קבוצת Pierer Mobility group אשר מחזיקה בק.ט.מ, הוסקוורנה וגאס גאס הגדילה את אחזקותיה ב-MV אגוסטה מ-25% ל-50.1% והפכה למעשה לבעלת השליטה בחברה.
עם הבעלות החדשה ותהליך הארגון מחדש החלו ב-MV אגוסטה לרקום תוכניות התחדשות, כשבין היתר דובר על חזרה למרוצי ה-MotoGP קבוצת בת של ק.ט.מ, וכמובן חזרה לייצור של היצע הדגמים המוכר והנחשק של החברה, שחלקו כמו דגמי ה-F הספורטיביים והברוטאלה הערומים מלווה את החברה כבר לא מעט שנים.
ב-MV אגוסטה יודעים שיצטרכו לחדש ולהרחיב את היצע הדגמים הקיים, ורמזים על כך ניתנו כבר בתערוכת מילאנו האחרונה לפני השתלטותה של קבוצת פיארר. בראיון שנתן לפני מספר ימים יו”ר MV אגוסטה הוברט טרוקנפולץ למגזין האיטלקי מוטוצ’קליסימו אישר כי בחברה מפתתחים כעת מנוע טריפל חדש שישמש את הדגמים החדשים של MV אגוסטה שיוצגו בשנים הקרובות, כשגם מקומם של דגמי הארבע צילינדרים להשתדרג יגיע בקרוב.
לדברי היו”ר כרגע לא הוחלט איזה יהיה הראשון לקבל את המנוע החדש, אך בכל מקרה זה יהיה הדגם הראשון של MV אגוסטה שיפותח בשיתוף ידע של ק.ט.מ, כאשר טרם הוחלט אם יהיה מדובר בדגם במשפחת הברוטאלה או הדראגסטר, אם כי לא ניתן לשלול הצגה של המנוע החדש בסדרת דגמים חדשה של היצרן. בראיון לא פורסמו פרטים לגבי המנוע, כך שלא ברור אם מדובר במנוע חדש לחלוטים או גרסה משודרגת של מנוע ה-798 סמ”ק המשמש את הברוטאלה RR ואת ה-F3 הספורטיבי. בכל מקרה המנוע החדש יאלץ לעמוד בתקינת זיהום האוויר המחמירה כך שהדרך להתמודד עם כך עוברת ככה הנראה בהגדלת הנפח.
את התשובות הראשונות לגבי המנוע החדש והדגמים עליו יתבסס אנו צפויי לקבל לקראת תערוכת מילאנו הקרובה.