אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל
ראשי » דו-גלגלי » עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל
רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

רויאל אנפילד מוסיפה למבחר המקומי את גרסת ה-Goan במהדורה מיוחדת על בסיס ה-350 קלאסיק, המביאה איתה סגנון רטרו מושקע ושונה מהרגיל

אופיר דואק 19/10/2025 צלם: יצרן

בשנים האחרונות נוהגת רואיל אנפילד להוסיף שלל גרסאות מעוצבות וייחודיות על בסיס הדגמים הקיימים, שרובם מלכתחילה מתהדרים במראה רטרו מסוגנן. בימים אלו מצטרפת גרסה חדשה בשם Goan להיצע הגרסאות של ה-350 קלאסיק, שהוא בעצמו הדגם בעל מראה הרטרו המעודן במשפחת דגמי ה-350 של היצרנית ההודית.

גרסת ה-Goan המוצעת כמהדורה מיוחדת לוקחת את המראה הבסיסי של הקלאסיק ומעניקה לו מראה של אופנוע בובר, הודות לכידון מוגבה, מושב יחיד מעוצב שהונמך לגובה של 750 מ”מ וצמיגים בעלי דופן לבנה. לצד זאת שומר ה-Goan על חישוקי שפיצים בשילוב של 19 אינץ’ מלפנים חו-16 אינץ’ מאחור. חלקי גוף מצופים כרום כמו יחידת הפנס הקדמי, צינור הפליטה והדוד האחורי, כשהמהדורה המיוחדת מתאפיינת בצביעה ייחודית בגווני טורקיז-אדום קלאסיים.

מעבר לכך זהה ה-Goan ל-350 קלאסיק המוכר כשהוא מונע על ידי מנוע סינגל מקורר אוויר/שמן המספק 20.2 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים בעלת חמישה יחסי העברה. מלפנים ישנו מזלג טלסקופי בקוטר 41 מ”מ ומאחור בולם כפול עם אפשרות לכיוון עומס הקפיץ. בניגוד למראה הרטרו, מערכת הבלימה מודרנית ומשלבת דיסק בקוטר 300 מ”מ מלפנים ו-דיסק בקוטר 270 מ”מ מאחור עם מערכת ABS.


רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan מגיע כשהוא מצויד בתאורת לד ראשית ולוח מחוונים המשלב מסך TFT עגול לצד מד מהירות אנלוגי. מחירו בישראל עומד על 32 אלף שקלים ללא אגרות רישוי, כ-1,000 שקלים יותר מגרסת הקלאסיק הסטנדרטית.

350 קלאסיק 350 קלאסיק Goan Goan רויאל אנפילד רויאל אנפילד קלאסיק 350
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד