קצת יותר משנה לאחר תחילת שיווקה של סקודה אניאק החשמלית בישראל, מצטרפת אליה גרסת הקופה המסוגננת ששיווקה מתחיל בימים אלו. כמקובל בז’אנר, לגרסת ה”קופה” קו גג נמוך ומשתפל ואחוריים קטומים, מה שמעניק צללית זורמת יותר ושיפור קל במקדם הגרר. מעבר לכך, אין שינויים מהותיים בתא הנוסעים, למעט נפח תא המטען שנפחו עומד על 570 ליטר.
סקודה אניאק קופה מגיע לישראל עם תצורת הנעה זהה לגרסת המרכב הרגילה, עם שילוב של מנוע חשמלי בודד מאחור המספק 204 כ”ס ו-31.6 קג”מ הניזון מסוללה ליתיום-יון בקיבולת של 82 קוט”ש. נתוני הביצועים נותרו דומים, עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-8.7 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ”ש, אך בגלל היעילות האווירודינמית המעט עדיפה של גרסת הקופה טווח הנסיעה המוצהר גבוה במעט ועומד על 537-550 ק”מ בהתאם לרמת הגימור. פונקציית הטעינה המהירה תומכת בטעינת DC עד קצב של 135 קילוואט.
אניאק קופה ישווק בישראל ב-4 רמות גימור, לכולן מסך 13 אינטש מרכזי, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג מתכוונן חשמלית ותאורת אווירה. מחירו של אניאק קופה מתחיל ב-236,400 שקלים לרמת הגימור הבסיסית ומגיע עד ל-289 אלף שקלים לרמת גימור Sportline בעלת סממני העיצוב הספורטיביים הכוללים בין היתר גם חישוקי 20 אינטש במקום 19 אינטש ביתר רמות הגימור.