למרות מצב המלחמה מדינת ישראל והמשק נכנסו לסוג של שגרה וכך גם השוק הדו-גלגלי. הירידה החדה במכירות ברבעון האחרון של 2023 בעקבות המלחמה המשיכה גם לפתיחת שנת 2024, אם כי באופן מתון יותר כאשר ברבעון הראשון של השנה נרשמה ירידה כוללת של כמעט 15%. כעת עם פרסום דו”ח התוצרים של איגוד הרכב הדו-גלגלי לחודש אפריל ניתן לזהות ניצנים ראשונים של התאוששות והיפוך מגמה.
לראשונה מזה 7 חודשים נרשמה עליה בשוק הדו-גלגלי. בחודש אפריל החולף נמסרו 1572 כלים דו-גלגליים חדשים לעומת 1,462 כלים בחודש המקביל אשתקד, עליה של 7.5%. יחד עם העדכון בנתוני חודש מרץ האחרון, שבו הסתבר בדיעבד שנמסרו 120 כלים יותר מאשר דווח עם פרסום הדו”ח, הצטמצמה הירידה במכירות בארבעת החודשים הראשונים של 2024 ל-8.7%. בסך הכל נמסרו מתחילת השנה 6,920 כלים לעומת ארבעת החודשים הראשונים של 2023 בהם נמסרו 7,581 כלים
את המסירות בחודש אפריל החולף הובילה סאן יאנג שחזרה למקום הראשון עם 467 כלים חדשים על חשבונה של הונדה שהסתפקה החודש במקום השני עם 306 כלים. ימאהה במקום השלישי מסרה 262 כלים וקימקו משלימה את הרביעיה התלת ספרתית עם 110 מסירות. בהמשך טבלת המסירות החודשית נמצאות קאוואסאקי עם 57 כלים, פיאג’ו עם 50 כלים, Teyin הסינית עם 44 כלים ו-QJ מוטורס שממשיכה בפתיחת שנה מוצלחת עם 34 כלים. את העשיריה הראשונה משלימות סוזוקי וק.ט.מ עם 28 כלים כל אחת.