אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
ראשי » חדשות » סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3
פרארי 296

סיבולת משופרת: פרארי משדרגת את ה-296 GT3

לקראת עונת 2026 פרארי מציגה את גרסת ה-GT3 המשופרת של ה-296 עבור מרוצי ה-GT והסיבולת, ותציע גם קיט שדרוג לבעלי הגרסה הקיימת

אופיר דואק 28/06/2025 צלם: יצרן

בסוף השבוע האחרון הגיעה אליפות העולם למרוצי סיבולת למרוץ 24 השעות במסלול SPA, וזו הייתה הזדמנות עבור פרארי לחשוף את גרסת ה-GT3 החדשה של ה-296 שהיא הנציגה של פרארי בקטגוריית ה-GT באליפות, כמו גם בסדרות GT עולמיות ויבשתיות נוספות. אגב, החשיפה הראשונה של פרארי 296 GT3 הייתה בדיוק לפני 3 שנים באותו מרוץ סיבולת ב-SPA.

מאז שהוצגה לפני 3 שנים זכתה פרארי 296 GT3 וגרסת מרוצי הסיבולת שלה LMGT3 רשמה הישגים מרשימים, עם 140 ניצחונות -405 פודיומים ב-343 מרוצים בהם השתתפה המכונית ברחבי העולם. המהדורה החדשה שמיועדת לקחת חלק בעונת המרוצים של 2026 תנסה לשחזר לפחות חלק מההישגים הללו מול המתחרות העיקשות מבית פורשה, אסטון מרטין ואפילו פורד.

חיצונית קיבלה מהדורת 2026 נראית דומה לדור היוצא, אבל כמעט כל חלקי הגוף הוחלפו ושופרו מבחינה אווירודינמית. בין השינויים הבולטים ניתן למנות משטחי צד חדשים בעלי אפשרות כיוונון קלה יותר ושני כונסי אוויר חדשים ומשופרים בחזית המכונית כדי לאפשר זרימת אוויר משופרת למערכת הקירור, לבלמים ולתא הנוסעים. בפרארי מתגאים בזרימת אוויר גבוהה ב-20% לבלמים. כל החלק האחורי של המכונית, לרבות הדיפיוזר הגדול יותר והכף האחורית החדשה מבוססים על אלו שבגרסת ה-LMGT3 המותאמת למרוצי הסיבולת.


יחידת ההנעה המבוססת על מנוע V6 כפול מגדשים נותרה ללא שינוי ומספקת 600 כ”ס ב-7,250 סל”ד המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים סינקוונסיאלית בעלת שישה יחסי העברה. עם זאת מיקום המנוע הוזז בשתי מעלות כדי לפנות מקום לדיפיוזר האחורי הגדול יותר, כאשר נעשה גם שינוי ביחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שקיבל גם קירור משופר. רכיבי המתלים קיבלו שינויים לטובת הפחתת העומסים ושיפור העמידות, כשבפרארי טוענים גם לכיול משופר לאיזון טוב יותר בין פעולת המתלים הקדמיים והאחוריים. גם הקוקפיט עבר מספר שינויים קלים, כשהחשוב ביותר בהם הן מאוורר משופר למערכת המיזוג. פרט קטן שיכול להשפיע רבות על הסיבולת של הנהג בתנאי מרוץ.

מהדורת 2026 של פרארי 296 GT3 תשמש את קבוצות המפעל של פרארי ותימכר לקבוצות מרוצים ונהגים פרטיים שיחפצו בה, אבל גם מי שיש לו כיום 296 GT3 לא יהיה חייב לרוץ ולהזמין מכונית חדשה כדי להישאר מעודכן. פרארי תציע את קיט מלא עם השיפורים האווירודינמיים והמכלולים המשודרגים שיהיה ניתן לרכישה על ידי קבוצות מרוצים קיימות שכבר מתחרות שיש בבעלותן 296 GT3.

מרוצי סיבולת פרארי פרארי 296 GT3 פרארי 296 GTB
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד