לפני קצת פחות משנה חשפה סוזוקי את ויסטרום 800DE בתערוכת מילאנו, ונכנסה סוף סוף לשוק הרותח של אופנועי האדונצ’ר בנפח בינוני. לאור ההתעוררות בתחום השנים האחרונות, בסוזוקי בחרו למקד את ויסטרום 800DE לכיוון השטח, מה שבא לידי ביטוי בראש ובראשונה בחישוקי שפיצים, כאשר זה הקדמי הוא בקוטר 21 אינץ’ שיחד עם צמיגים דו-שימושיים לא משתמע לשתי פנים.
אלא שהמנעד של רוכבי האוונצ’ר הוא גדול, כלא מעט מהם מעדיפים אופנוע בעל אוריינטציית כביש ללא יומרות לטיולי שבילים. בהתאם לכך, לא מעט דגמי אדוונצ’ר מציעים מספר וארציות לאופי שימוש שונה וכך גם עושה סוזוקי. במסמכי תקינה אוסטרלים נחשפו תמונות ופרטים אודות גרסה ממוקדת כביש של ויסטרום 800 החדש שצפוי להיחשף רשמית ממש בקרוב.
על פי המסמכים, בגרסת הכביש יעשה שימוש בחישוקים יצוקים כאשר החישוק הקדמי יהיה בגודל מקובל לאופנועי כביש של 17 אינץ’, עם צמיגים בעלי פרופיל כביש מובהק. שנוי מידות הצמיגים הוביל, ככל הנראה גם עם מתלים בעלי מהלך קצר יותר, לשינוי גיאומטריית השלדה כאשר בסיס הגלגלים התקצר מ-1,570 מ”מ ל-1,515 מ”מ. היעדר מגיני גחון, צד וידיים גם צמצמו את רוחב הכלי במספר ס”מ וגם הורידו את המשקל העצמי ל-207 ק”ג.
מנוע הטווין המקבילי בנפח 776 סמ”ק שהוצג לראשונה עם חשיפתו של ויסטרום 800DE (שהוצג לצד סוזוקי GSX-S8) יוותר ככל הנראה ללא שינוי, כך סביר להניח שיוצע גם בגרסה מוגבלת הספק עבור השוק האירופאי. את הפרטים המלאים נביא בפניכם כאשר יייחשף ויסטרום כביש בקרוב, ככל הנראה כבר בתערוכת מילאנו בעוד כחודש וחצי.