היצע הדגמים של סוזוקי בישראל זוכה בימים אלו לחיזוק משמעותי,כאשר היבואנית עופר אבניר מתחילה לשווק בישראל לא פחות מארבעה דגמים חדשים בו זמנית. ארבעת הדגמים אמורים לתת לסוזוקי נציגות חזקה בשתים מהקטגוריות החשובות בשוק הדו-גלגלי בישראל: קטגוריות הנפחי הבינונית וקטגוריית קטנועי ה-125 העירוניים.
נתחיל מהכבד לקל. שני דגמי האופנועים החדשים של סוזוקי הם צמד דגמי הויסטרום 800 DE ו-GSX-8S שהוצגו בתערוכת מילאנו האחרונה. שני האופנועים עושים שימוש במנוע טווין מקבילי חדש בנפח 776 סמ”ק בעל גל ארכובה עם 270 מעלות בין פיני הטלטלים הצפוי להגיע גם לדגמים נוספים בעתיד הקרוב. ההספק עומד על כ-84 כ”ס ו-7.8 קג”מ בשני הדגמים, עם הבדלים קלים באופי אספקת הכוח וברצועת הכוח בהתאם לייעוד השונה של כל אופנוע.
סוזוקי ויסטרום 800 DE הוא הדגם בעל פוטנציאל ההצלחה הגדול יותר והוא נכנס לקטגוריה העמוסה של אופנועי האדוונצ’ר. בניגוד לויסטרום 650 הוא בעל אוריינטציה שטח ברורה הודות לחישוקי שפיצים כאשר הקדמי הוא בקוטר של 21 אינץ’, מתלי Showa בעלי מהלך נדיב של 220 מ”מ ומרווח גחון של 22 ס”מ. הוא מגיע עם בורר מצבי רכיבה, ABS מתנתק, בקרת משיכה וקוויק שיפטר דו כיווני, כאשר אליהם נוספים מיגון גחון וארגזי צד נשלפים מאלומיניום בנפח של 37 ליטר. מחירו של סוזוקי ויסטרום 800 DE עומד על 76 אלף שקלים.

סוזוקי GSX-8S הוא התשובה של סוזוקי לאופנועי הספורט נייקד הפופולאריים דוגמת ימאהה MT07. העיצוב מיישר קו עם דגמי הנייקד של סוזוקי, הוא מצויד במזלג ובולם אחורי מתוצרת קאייבהו מגיע עם חבילת אלקטרוניקה הכוללת בורר מצבי רכיבה, קוויק שיפטר ובקרת אחיזה. מחירו התחרותי של ה-8S עומד על 63 אלף שקלים.
צמד דגמי ה-125 הנוחתים כאן גם הם חולקים ביניהם בסיס משותף, כאשר הם מונעים על ידי מנוע מקורר אוויר מוזרק המספק 8.6 כ”ס ואמור לטענת סוזוקי לספק צריכת דלק נמוכה במיוחד. Adress 125 הוא קטנוע המעוצב בקווים מעוגלים עם נגיעות רטרו ומושב שטוח. Avenis לעומתו מתאפיין בקווים חדים, מושב מדורג ועיצוב ספורטיבי יותר. שניהם בעלי רצפה שטוחה, תאורת LED בחזית ושקע USB לטעינה, כאשר מחירם זהה אף הוא ועומד על 16 אלף שקלים.
