אחרי שנתנה בשנה שעברה דגש על קטנועי אדוונצ’ר, הגיעה סאן יאנג לתערוכת מילאנו עם שני דגמים חדשים לשנת 2025. צמד הדגמים החדש פונה לפלח השוק של קטנועים גדולים, יוקרתיים ומאובזרים המיועדים לרכיבות ארוכות שניהם מאמצים את קו העיצןוב החדש, האגרסיבי והעתידני של סאן יאנג, אך מבוססים על מכלולים המוכרים מדגמים קיימים ומוכחים.
הקטנוע המעניין מבין השניים נקרא TTLBT והוא מתבסס על המכלולים של הקטנוע המנהלים הספורטיבי TL508. עם זאת, ה-TTLBT מאמץ גישה שונה לחלוטים, ואי אפשר לפספס את העובדה שבסאן יאנג יצרנו משהו ייחודי שאותו ייתן להגדיר כ”קטנוע תיור”. סאן יאנג TTLBT מציג מראה נפוח בשילוב קווים זוויתיים ושדרה מרכזית גבוהה שהיא כמעט בקו אחיד עם גובה המושב הנמוך יחסית (780 מ”מ). החזית משלבת מיגון רוח ומשקף גדול ומתכוונן חשמלית, כשהפריט העיצוב החשוב באמת, גם להגדרתו כאופנוע תיור, הוא צמד מזוודות צד אינטגרליות כחלק מזנב הקטנוע.
המזוודות הן בעלות נפחים של 13.6 ו-14.14 ליטרים ובעלות מנגנון נעילה, אליהם מצטרף חלל אכסון בנפח 37 ליטרים מתחת למושב. עבור מי שצריך לשאת איתו יותר מטען ישנו סבל מאסיבי ומשטחי פלסטיק מעל המזוודות כדי לעגן ציוד נוסף. אבזור הנוחות כולל משענת גב מתכוונת לרוכב, יחידות מחוממות בעלות ארבעה מצבים, שקעי USB לטעינה ומפתח חכם.
סאן יאנג TTLBT עושה שימוש במנוע הטווין המקבילי בנפח 508 סמ”ק של ה-TL המספק 45 כ”ס עם הינע סופי באמצעות שרשרת. הוא מציע שלושה מצבי רכיב המשנים את אופי תגובת המנוע ורמת הכוח, לצד רמת ההתערבות של מערכת בקרת המשיכה. מערכת ABS היא ציוד סטנדרטי וישנה גם מערכת בקרת שיוט הפועלת ממהירות של 50 קמ”ש. יתר המפרט כולל מזלג קדמי הפוך, בולם אחורי חצי אופקי עם מנגנון לינקג’ ומערכת בלימה עם צמד דיסקים פרפריים בחזית.
לצידו של ה-TTLBT הציגה סאן יאנג גם את קרוזים 400 החדש, אח גדול, חזק ומאובזר יותר לקרוזים 300. סאן יאנג קרוזים 400 מתבסס על מכלולי המקסים 400, וזה כולל את מנוע הסינגל בנפח 399 סמ”ק המספק 34 כ”ס. לקרוזים 400 קווי עיצוב זוויתיים ואגרסיביים יותר, מה שבא לידי ביטוי בעיקר בחזית החייזרית עם יחידות התאורה המוסוות, לצד יחידת המשקף המופרדת ממסכית החזית. למושב ישנם שלושהמצבי כיוונון ומתחתיו נמצא חלל אכסון בנפח 42 ליטרים.
סאן יאנג קרוזים 400 עמוס בפיצ’רים טכנולוגיים וזה כולל מצלמת דרך באיכות HD עם עדשה קדמית ואחורית, מסך TFT חדש בגודל 7 אינץ’ עם שלושה תצוגות מידע שונות וקישורית לאפליקציה ייעודית של סאן יאנג, תצוגת לחץ אוויר וטמפרטורת צמיגים, מפתח חכם ושקעי USB לטעינה. מכלולי הקטנוע כוללי מזלג סטנדרטי מלפנים וצמד בולמים מאחור, דיסק בלימה פרפרי גדול בחזית עם קאליפר רדיאלי ומערכת בקרת משיכה כציוד סטנדרטי.