דגמי הדור הבא של אאודי RS צפויים להתבסס למרבה הצער על הנעה חשמלית, אבל עד אז ממשיכה אאודי לפתח את דגמי ה-RS הקיימים. בסוף השנה שעברה הציגה אאודי גרסאות Performance מעודכנות ל-RS6 ו-RS7, עם יותר כוח, פחות משקל ומפרט שודרג. כעת צמד האחיות השריריות נוחת בישראל שהוא נושא תג מחיר עסיסי שמתחיל ב-1.1 מיליון שקלים.
במסגרת העדכון האחרון קיבל מנוע ה-4.0 ליטר V8 כפול המגדשים המניע את אאודי RS6 ו-RS7 יחס גדישה גבוה יותר ומספר עדכונים שונים שהעלו את הספק המרבי ב-30 כ”ס ל-630 כ”ס, כשהמומנט המרבי צמח ב-5 קג”מ ל-86.7 קג”מ מרשימים ב-2,300 עד 4,500 סל”ד. ההנעה היא כמובן כפולה עם חלוקה בסיסית של 40:60 לטובת הגלגלים האחוריים, כאשר מעתה ישנו דיפרנציאל מרכזי משופר, קל יותר ב-8 ק”ג מבעבר ומסוגל לשנות את חלוקת הכוח בין הגלגלים באופן מהיר ומיידי יותר.
נתוני הביצועים שופרו קלות, והתאוצה ל-100 קמ”ש התקצרה ל-3.4 שניות בלבד. חבילת RS Dynamic כלולה כעת כסטנדרט בצמד הדגמים ואיתה הגבלת המהירות המרבית ל-280 קמ”ש, היגוי לארבעת הגלגלים ודיפרנציאל ספורט אחורי המחלק את הכוח בין הגלגלים באופן משתנה. מתלי האוויר האדפטיביים עברו כיול מחדש ונוספו חישוקי 22 אינטש חדשים וייחודיים.
המחירים מתחילים כאמור ב-1.1 מיליון שקלים עבור אאודי RS6 אוואנט, כאשר אאודי RS7 ספורטבק יקרה ב-30 אלף שקלים נוספים. שתיהן מגיעו ת עם מפרט מקיף של מערכות בטיחות ושפע של אבזור בתא הנוסעים, אבל זה לא באמת מה שמעניין אותנו במכוניות שכאלו. מה שבטוח הוא שבקרוב גם הן כבר יפלו קורבן לעידן הירוק וזה הזמן ליהנות מהדור האחרון באבולציה של דגמי RS הסאלונים.