ככל הנראה ניסאן 370Z הבאה תפותח על פלטפורמה משותפת יחד עם מרצדס. חיסכון כזה בעלויות הפיתוח הכרחי בשוק המכוניות הספורטיביות, שהופך פחות ופחות כדאי עבור יצרניות הרכב.
ההיתכנות לשיתוף פעולה כזה נשמעת גבוהה ולא צריך להרחיק בכדי למצוא דוגמאות כאלו. לדוגמה, טויוטה סופרה שחולקת מכלולים עם הדור הבא של ב.מ.וו Z4, תוצג כבר בשנה הבאה. ואם לוקחים בחשבון את שיתוף הפלטפורמות בין היצרנית היפנית לזו הגרמנית, זה הופך כבר ממש הגיוני ומתבקש.
כזכור, אינפיניטי משתמשת בפלטפורמה של מרצדס עבור ה-QX30. מרצדס מצידה, משתמשת בפלטפורמה של ניסאן בטנדר ה-X שלה. כך שהבסיס לשיתוף הפעולה קיים ואיתן.

רק בשביל לרענן את הזיכרון, ניסאן 370Z חוגגת כבר עשור. כן, הדגם הנוכחי הוצג ב-2008 – זהו נצח עבור דגם ללא שינויים משמעותיים בעידן שלנו. אחרי לחשושים על סיום חייו של הדגם, מיהרה ניסאן להודיע שהיא עובדת על מחליפה ל-Z.

ככל הנראה תיוצר ניסאן 370Z החדשה עם שני מנועים. האחד בעל ארבעה צילינדרים, מוגדש, בנפח 2 ליטרים (של מרצדס). השני יהיה, ככל הנראה, V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר, המוכר לנו מהאינפיניטי Q60. מעניין לראות באיזו פלטפורמה תשתמש המכונית החדשה ואיזו מכונית מקבילה תוצג במרצדס, אם בכלל.
