ניסאן ג’וק היה חלוץ רכבי הפנאי הקטנים המתבססים על דגמי סופרמיני, כשהדור הראשון והלא שגרתי למראה (גם כיום) אשר ששווק בארץ מאז 2010 מכר כאן כ-15,000 יחידות שהפכו אותו לאחד הג’יפונים הפופולריים כאן. הדור השני של הדגם הושק בארץ ב-2020 אל עידן בו חיכו לו לא פחות מ-24 מתחרים בקטגוריה הלוהטת והמצטופפת, אך בתקופה שחלפה מאז לא הצליח לשחזר את הצלחת הדור הראשון ונמכר במספרים קטנים יחסית מדי שנה.
כעת מתחילה פריסבי (קרסו) לשווק את הג’וק המחודש לאחר שעבר מתיחת פנים קלה של אמצע החיים לקראת 2024. מתיחת הפנים כוללת בעיקר שדרוג משמעותי של תא הנוסעים, הכולל מראה טכנולוגי יותר הודות ללוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ’ חדש הניתן להתאמה אישית, ומסך מולטימדיה חדש בגודל 12.3 אינץ’ במקום אינץ’8 עד כה, הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (כולל חיבור אלחוטי). מעבר לכך, תפגשו גם ריפודי מושבים חדשים, פתחי מיזוג מלבניים במקום עגולים, הגה מעט שונה וחיפוי חדש לחלק העליון של הדשבורד, לצד הצהרת היצרן לשיפור איכות החומרים בתא הנוסעים.
גם רשימת האבזור עודכנה וכוללת כסטנדרט מעתה גם משטח טעינה אלחוטי לנייד, ושקעי USB שונים מלפנים ומאחור, ואלו מצטרפים לרמת גימור אחת ועשירה לדגם הכוללת בין השאר גם חישוקי גלגלים קלים “17, תאורה היקפית מסוג LED, חיישני חניה היקפיים, מצלמת חניה אחורית, קיפול מראות חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, בלם יד חשמלי ועוד. כאופציה תוצע גרסה דו-גוונית הכוללת גם חישוקי גלגלים “19 קלים.
אבזור הבטיחות שודרג סוף סוף בבקרת סטייה מנתיב אקטיבית, במקום התרעה בלבד עד כה, המצטרפת לבלימה אוטונומית, החלפת אורות אוטומטית, התרעת עייפות הנהג ו-6 כריות אוויר, רק חבל שהתרעת שטח מת במראות הצד ובקרת שיוט אדפטיבית, עדיין נעדרים מהתפריט ואינם מוצעים אפילו כאופציה.
היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל מנוע טורבו 1.0 ליטר, 3 צילינדרים המפיק 114 כ”ס ומשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. התאוצה ל-100 קמ”ש עומדת על 11.1 שניות, המהירות המרבית על 180 קמ”ש ולדגם צריכת דלק של 16.3 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. הגרסה המעניינת יותר, היא הגרסה ההיברידית בה שילוב מנוע 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 143 כ”ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.1 שניות, המהירות המרבית עומדת על 156 קמ”ש ולדגם צריכת דלק של 20.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
מחירו של ניסאן ג’וק המחודש נקבע על 144,990 שקל לגרסת הטורבו ו-158,990 שקל לגרסה ההיברידית שתהיה אטרקטיבית יחסית במחיר ביחס למתחרות. צביעה דו-גוונית תעלה 5,000 שקלים נוספים.