עם הרבה תעוזה ויומרנות מנסה יצרנית הרכב הסינית ניו מאז שהוקמה לאתגר את הדגמים החשמליים של מותגי היוקרה הגרמנים. כעת אחר שהציגה קו דגמים שלם של דגמי קרוסאובר וסדאן גדולים ויקרים (לפעמים אף יותר מהגרמניות בהן היא רוצה להתחרות) מנסים בניו לפנות לקהל הצעיר והאופנתי יותר של מותגי היוקרה עם תת מותג חדש בשם Firefly (גחלילית).
עם המותג פיירפלייתנסה ניו להתחרות בדגמים החשמליים של מיני וגם סמארט בסין, אבל לאחר מכן גם בשווקים מערביים. בסוף השבוע נעשתה החשיפה של תת המותג החדש והדגם הראשון שלו שנקרא פשוט כשם המותג. הפיירפלי היא מכונית האצ’בק בגודל קומפקטי דומה לזה של פולקסווגן ID.3, סמארט #1 וגרסת 5 הדלתות של מיני קופר החשמלית. עם זאת המחיר ההתחלתי שלה לפחות בסין נמוך משמעותית ואמור להתחיל ב-21 אלף דולר.
מעצבי פיירפלי בחרו בקו עיצוב שונה בתכלית מזה של דגמי ניו, כשהיא מציגה קווי גוף מעוגלים עם כמה אלמנטים ייחודיים. למשל שילוב של שלושה גופי תאורה עגולים בכל פינה מלפנים ומאחור, יחד עם קורה אחורית רחבה שמקיפה את מלא רוחב הגג ויוצרת מעין בידול בין יחידת השמשה האחורית ליתר הגג המושחר. תא הנוסעים יכלול את השילוב המוכר של מסך גדול מרכזי שישלוט על רוב תפעול המערכות ומסך קטן המשמש כלוח מחוונים, עם מינימום מתגים ושימוש מרובה בחומרים ממוחזרים.
ניו לא מפרסמת פרטים טכניים מלאים או נתונים של הפיירפליי, אבל כן מצהירים שהיא תתבסס על פלטפורמה חדשה שתשלב גם היא את טכנולוגיות החלפת הסוללות של החברה. בנוסף, ולמרות היותה קטנה ועממית יחסית תהיה לפיירפליי מערכות ADAS אקטיביות מלאות מהדור האחרון כמו בדגמי ניו היקרים יותר. רדיוס הסיבוב אמור להיות 4.7 מטרים בלבד לטוב יכולת השתחלות יעילה בתוואי עירוני, כשבצד השימושי יהיה תא מטען קדמי בנפח 92 ליטר ותא מטען אחורי שנפחו יכול להגיע עד ל-1,250 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים.
פיירפלי אמורה להתחיל את פעילותה בסין כבר בתחילת השנה החדשה. ההשקה אירופאית שלה מתוכננת להתבצע ברבעון השני של 2025, כאשר המחיר אמור להיות נמוך במעט ממחירה של מיני קופר החשמלית.