לפני כעשור החליטו בב.מ.וו להצטרף לאופנת הרטרו בעולם הדו-גלגלי והציגה את סדרת R Nine T ששילבה בין עיצוב דגמי הבוקסר הקלאסיים לטכנולוגיה מודרנית. גם כיום כאשר ישנם מסביב שלל אופנועים בעיצוב רטרו, סדרת R Nine T ממשיכה להפגין ייחודיות (במיוחד ה-GS המדליק), אבל רגע לפני שהסדרה עצמה הופעת להיות אולד פאשן מגיע זמנה להתעדכן.
בשלב זה חושפת ב.מ.וו תמונות ופרטים ראשונים על עדכון לדגם R Nine T הסטנדרטי במשפחה אשר הוצג בשנת 2014, ומעתה יקרא R12 Nine T. השם החדש נועד כדי לייצר קשר ישיר לאופנוע רטרו אחר של ב.מ.וו, ה-R18 כמובן, וגם כדי ליצור אזכור לנפח המנוע שלפחות בדגם היוצא עומד על 1,170 סמ”‘ק. ב.מ.וו מציינת כי גם הדגם המחודש ימשיך לעשות שימוש במנוע מוזרק בעל קירור אוויר/שמן, אך לא נמסרו לגביו פרטים נוספים לגביו, לרבות האם יוגדל נפחו כדי לעמוד בתקנות זיהום האוויר העדכניות.
העיצוב לעומת זאת עודכן, ולמרות קווים כליים דומים לאלו של הדגם היוצא ניתן להבחין בלא מעט שינויים בהם פנסי LED קדמי חדש, מיכל דלק חדש וגבוה יותר ויחידת זנב חדש עם מושב יחיד וחלק אחורי מעוגל בסגנון קפה רייסר המשלבת בתוכה את תאורת ה-LED האחורית ומחליפה את יחידת המושב הכפול והשטוח של R Nine T המוכר. בנוסף ישנם גם כיסויי ראשי צילינדר חדשים ומערכת פליטה חדשה עם צמד יציאות קומפקטי מבעבר.
לדברי אנשי ב.מ.וו R12 Nine T שואב את ההשראה העיצובית שלו מה-R90 S משנות ה-70. לצד זאת שומר האופנוע על מאפיינים טכניים מוכרים כמו העברת כוח באמצעות גל הינע וזרוע אחורית חד צידית. הפרט היחיד שפורסמם לגבי השלדה שגם הפעם יעשה בשלדת צינורת שהיא מקשה אחת, כניתן להבחין שנשמר מקומו של מזלג קדמי הפוך ומוזהב. מערכת הבלימה תציע תכלול מלפנים קאליפרים ראדיאלים 4 בוכנות.
פרטים מלאים על ב.מ.וו R12 Nine T החדש יתפרסמו במחצית השניה של השנה, כשיחד איתו צפויים לקבל עדכונים גם יתר דגמי משפחת הרטרו הבווארית הכוללם דגמי סקרמבלר, Urban G/S האדוונצ’רי והרייסר R בסגנון אופנועי הספורט של שנות ה-70.