לאחר שהתרשמנו מב.מ.וו M240 קופה שהיתה הגרסה הקרבית ביותר של סדרה 2 עד כה בישראל, הגיע הזמן לדבר האמיתי כאשר חברת דלק מוטורס מתחילה לשווק בארץ את M2 החדשה. הדור החדש של ב.מ.וו M2 שנחשף בסוף השנה שעברה שימח את חובבי חטיבת הביצועים של המותג כאשר הוא שומר על מתכון מוכר וקלאסי שהפך את מכוניות M לאהובות עלינו כל כך: מנוע שישה צילינדרים בטור, הנעה אחורית אופציה לתיבת הילוכים ידנית ולמרבה השמחה גם עיצוב מאופק יחסית ללא שבכה מוגזמת וצעקנית.
לב.מ.וו M2 יש את הלוק הנכון, אם כי לא כולם יאהבו את הקווים הזוויתיים בפגושים וכונסי האוויר המרובעים, עם כל התוספות הקוסמטיות המתבקשות ממכונית שכזו עם האזכורים הנכונים של האות M לטובת המעריצים האדוקים. אבל מה שמשנה זה מה שמתחת. מנוע ה-S58 כפול המגדשין בנפח 3.0 מניב ב-M2 הספק של 460 כ”ס ו-56 קג”מ מעביר את הכוח לגלגלים האחוריים בלבד, בניגוד למערכת ה-xDrive ב-M240. בישראל תוצע ב.מ.וו M2 עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד בעלת שמונה יחסי העברה, שתאפשר למכונית להאיץ ל-100 קמ”ש ב-4.1 שניות קצרצרות.
כמו כל דגם אמיתי של חטיבת M, גם ב.מ.וו M2 מתמקדת ביכולת דינמית והיא בעלת חלוקת משקל מאוזנת של 50:50, מתלים אדפטיביים מוקשחים, בלמי M מתוגברים ומחוררים לקירור משופר ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אקטיבי. את החבילה משלימים צמיגי 275/35 עם חישוקי 19 אינץ’ מלפנים וצמיגי 285/30 עם חישוקי 20 אנץ’ מאחור. במפרט הישראלי מגיעה ב.מ.וו M2 גם עם גג מסיבי פחמן המפחית 6 ק”ג ממשקל המכונית ותורם להורדת מרכז הכובד וכאופציה ניתן לקבל גם מושבי ספורט מסיבי פחמן החוסכים עוד כ-11 ק”ג חיוניים.
מחירה של ב.מ.וו M2 החדשה בישראל מתחיל ב-649 אלף שקלים, שהם כ-200 אלף שקלים יותר מאשר מחיר של M240 קופה וכ-150 אלף שקלים פחות ממחירה ההתחלתי של ב.מ.וו M4.