אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
משפחת ימאהה טנרה 700 מתרחבת עם שתי גרסאות חדשות
ראשי » דו-גלגלי » משפחת ימאהה טנרה 700 מתרחבת עם שתי גרסאות חדשות
ימאהה טנרה 700

משפחת ימאהה טנרה 700 מתרחבת עם שתי גרסאות חדשות

ימאהה טנרה 700 זוכה לשתי גרסאות חדשות בצרפת, האחת לרוכבים קרביים בשטח והשניה למי שמחפש יותר נוחות ברכיבות ארוכות

אופיר דואק 28/02/2023 צלם: יצרן

ימאהה ממשיכה להרחיב ולפתח את משפחת טנרה 700. כיום כוללת משפחת טנרה 700 את הדגם הסטנדרטי שזכה לשורת עדכונים לקראת שנת הדגם 2023 ולצידו שתי גרסאות נוספות: World Raid בעלת מיכל הדלק המוגדל והמתלים המשודרגים וגרסת Rally Edition שכוללת בעיקר שינויים קוסמטיים בהשראת ה-XT של סוף שנות ה-70 שהיה האב הרוחני של הטנרה המקורי.

בימים אלו חושפת ימאהה צרפת שתי גרסאות נוספות במשפחה, האחת קרבית במיוחד למי שמחפשים יכולות שטח גבוהות עוד יותר והשניה לחובבי טיולים נינוחים וארוכים. שתי הגרסאות המעניינות יהיו זמינות באולמות התצוגה כבר בזמן הקרוב, אלא שאנחנו לא נראה אותן נכון לעתה אצלנו כיוון שהדגמים הללו שהם כאמור בפיתוח של ימאהה צרפת מיועדים רק לשוק המקומי ולשווקים בגרמניה ואיטליה.

אז מה אנחנו מפספסים כאן? ימאהה טנרה 700 Extreme Edition הוא הורסיה הקרבית במיוחד, כפי שמעידים כנף קדמית גבוהה ומיגון מלא וחסון לרדיאטור, לגחון ולמוביל השרשרת. גרסה זו קיבלה מתלי קאייבה בעלי כוונון מלא ומהלך מוגדל ב-20 מ”מ, עם מהלך קדמי 230 מ”מ ואחורי של 220 מ”מ, מה שגם אפשר להגדיל את מרווח הגחון ל-26 ס”מ. שינויים אלו הגביהו גם את המושב שמתנשא כעת ל-910 מ”מ. שינויים נוספים שקבילה גרסת האקסטרים הם רגליות רחבות מטיטניום ומסך TFT משודרג בגודל 5 אינטש.

ימאהה טנרה 700
Explorer Edition לחובבי טיולים נינוחים

 


 

מן העבר השני נמצא ימאהה טנרה 700 בגרסת Explorer Edition שמקריבה קצת את יכולת השטח לטובת נוחות משופרת לטווחים ארוכים ורוכבים פחות קרביים. בגרסה זו מהלך המתלים דווקא התקצר ב-20 מ”מ ביחס למקור ועומד על 190 מ”מ מלפנים ו-180 מ”מ מאחור ללא אפשרות כוונון מלאה כמו בדגם הקרבי. מושב הרוכב הונמך ל-860 מ”מ ויחד עם משקף קדמי גבוה יותר ישנה הגנת רוח יעילה יותר. בנוסף קיבל דגם האקספלורר מנשאי זיווד מאסיביים ואופציה לזיווד רך או קשיח בתוספת תשלום

טנרה 700 ימאהה ימאהה טנרה 700
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד