חברת ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל, מתחילה לשווק בימים אלו את משפחת דגמי הסקרמבלר 800 החדש. הדור החדש של דוקאטי סקרמבלר הצג בתערוכת מילאנו האחרונה ולמרות אי אילו שדרוגי עיצוב המראה הכללי די דומה ומשמר את הסטייל הקלאסי של אופנועי סקרמבלר.בדוקאטי טוענים ש-75% מחלקיו חדשים. הדגם שעבר סדרת שיפורים ושדרוגים משמעותיים שאמורים להפוך אותו לספורטיבי יותר ידידותי יותר לרוכב.
המנוע נותר וי-טווין מקורר אוויר בנפח 803 סמ”ק המספק 73 כ”ס ו-6.6 קג”מ ומוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ”ס לבעלי רישיון A1. המנוע קיבל כמה שדרוגים קלים בהם מצמד חדש קומפקטי וקל יותר ומצערות חשמליות נשלטות מחשב, מה שאפשר לשפר את יכולת התגובה של המנוע וכעת מערכת הניהול מאפשרת שני מצבי רכיבה. אל אלו מצטרפת מערכת בקרת אחיזה בעלת ארבעה מצבי פעולה ואפשרות ניתוק.
השלדה עברה מספר שינוים גם כן ויחד עם זרוע אחורית חדשה היא קשיחה וקלה יותר, מה שעוזר לסקרמבלר החדש לשקול 4 ק”ג פחות מקודמו. שינוים נוספים שנעשו הם זווית היגוי חדה יותר של 24 מעלות, מיכל דלק חדש בנפח 13.5 ליטר, לוח מחוונים צבעוני חדש עם מסך 4.3 אינץ’ ואופציה לקוויק שיפטר דו-כיווני.
דוקאטי סקרמבלר 800 החדש מגיע לישראל נכון לעתה ב-3 גרסאות עיקריות הנבדלות אחת מהשניה בעיצוב ואבזור: אייקון הבסיסית שמחירה עומד על 83,590 שקלים כולל אגרות רישוי, ‘נייט שיפט’ המאובזרת הכוללת גם קוויק שיפטר כסטנדרט ו’פול ת’רטל’ הכוללת בנוסף גם מפלטי טרמיניוני אשר מחירם עומד על 90,590 שקלים.