אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
משפחת האדוונצ’רים של ב.מ.וו מתרחבת: F800GS ו-F900GS בישראל
ראשי » דו-גלגלי » משפחת האדוונצ’רים של ב.מ.וו מתרחבת: F800GS ו-F900GS בישראל
ב.מ.וו F900GS

משפחת האדוונצ’רים של ב.מ.וו מתרחבת: F800GS ו-F900GS בישראל

זמן קצר אחרי הגעתו של אב המשפחה, נוחתים בישראל גם דגמי האדוונצ'ר בנפח בינוני של ב.מ.וו בשלל גרסאות ורמות אבזור. המחיר: החל מ-86 אלף שקלים

אופיר דואק 16/06/2024 צלם: יצרן

ב.מ.וו הייתה מחלוצות אופנת אופנועי האדוונצ’ר ונחשבת עדין לאמת המידה בתחום. מה שהחל עם דגמי ה-GS הגדולים בעלי מנוע הבוקסר המשיך, עם השנים גם לקטגוריות נפח ומחיר עממיות ונגישות יותר עם דגמי ה-GS במשפחת ה-F, בתחילה עם מנוע סינגל ולאחר מכן עם מנוע טווין מקבילי.

בסתיו החולף ביצעה ב.מ.וו רענון מקיף למשפחת דגמי האדוונצ’ר שלה, כשעוד לפני החשיפה הרשמית של R1300GS הבכיר נחשפו דגמי ה-GS החדשים במשפחת ה-F (אשר בדור הנוכחי החדש נושאים את הסימון F900 ו-F800), רמז לחשיבות הנציגות בקטגוריה הבוערת הזו. כעת, חודשים ספורים לאחר שדווקא האח הגדול הקדים להגיע לישראל, מתחיל גם שיווקם של דגמי F900GS ו-F800GS לקהל המקומי.

שני הדגמים החדשים חולקים מהדורה עדכנית של מנוע הטווין המקבילי שנפחו צמח ל-895 סמ”ק וזכה ללא מעט שינויים פנימיים להגברת התפוקה כמו גם לעמידה בתקני הזיהום המחמירים. בגרסתו הממותנת שב-F800GS מספק כעת המנוע 87 כ”ס ב-8,500 סל”ד ומומנט מרבי של 9.1 קג”מ המתקבלים ב-6,750 סל”ד. ב-F900GS נהנה המנוע מניהול וכיול שונה המאפשרים לחלץ ממנו 105 כ”ס ו-9.3 קג”מ בטווחי סל”ד דומים.


השלדה בדור החדש מתבססת על זו של הדור הקודם, אך היא עברה שינויים וחיזוקים לצד יחידת זנב חדשה ועמידה יותר. מיכל דלק חדש העשוי מעתה מפלסטיק וזרוע אחורית חדשה מאלומיניום תרמו להפחתת המשקל כוללת של הכלי המגיעה לעד 14 ק”ג ב-F900GS אדוונצ’ר. בתחום האלקטרוניקה בוצע גם כן יישור קו מתבקש ביחס למקובל כיום עם מערכת בקרת אחיזה עדכנית, ABS הפועל גם תחת הטיה, בקרת בלימת מנוע ומסך TFT 6.5 אינץ’ רב תכליתי.

ב.מ.וו F800GS מגיע כשהוא מצויד בחישוקים יצוקים, כאשר זה הקדמי הוא בקוטר 19 אינץ’, במזלג קדמי עם כיוונון חלקי, בולם אחורי בעל אפשרות כיוון עומס קפיץ, שניהם עם מהלך של 170 מ”מ, צמיגים פעלי פרופיל כביש ומשכך היגוי כסטנדרט. הדגם ישווק בשלוש רמות אבזור, כאשר כבר בזו הבסיסית Pure הוא מגיע כשהוא מצויד תאורת LED מלאה, בחימום לידיות, הנעה ללא מפתח, מגיני ידיים ומנשאי צד מקוריים במחיר שעומד על 86 אלף שקלים. לצד גרסה זו מצטרפות גרסאות Triple Black ו-Sport, כל אחת עם שינויי עיצוב וצביעה ייחודית משלה ועם קוויקשיפטר כסטנדרט כשמחירן עומד על 89 אלף שקלים.

ב.מ.וו F900GS מציע אופי יותר קרבי עם מזלג קדמי הפוך בעל כיוונון מלא ומהלך מתלים ארוך יותר (230 מ”מ מלפנים ו-215 מ”מ מאחור), חישוקי שפיצים כאדר זה הקדמי צמח לקוטר של 21 אינץ’ וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי. גם הוא יגיע ארצה בשלוש רמות אבזור, כשזו הבסיסית מכונה Pure ודומה לרמת האבזור שב-F800GS המקביל, בתוספת 4 מצבי רכיבה, מפלט ספורטיבי ומשקף גבוה ומחירה עומד על 116 אלף שקלים. תוספת של 2,000 שקלים תאפשר לבחור בין רמות גימור Trophy ו-Passion. עבור מי שרוצים ללכת עד הסוף (אבל לא יכולים/רוצים להרשות לעצמם R1300GS) מוצע ב.מ.וו F900GS ברמת גימור אדוונצ’ר בה הוא מגיע עם מיגוני מנוע, מערכת מתלים מתכוונת אלקטרונית, בקרת שיוט ופנסי ערפל במחיר העומד על 130 אלף שקלים.

BMW F GS 202401BMW F GS 202401Preview
ב.מ.וו F900GSב.מ.וו F900GSPreview
BMW F GS 202411BMW F GS 202411Preview
BMW F GS 202405BMW F GS 202405Preview
BMW F GS 202403BMW F GS 202403Preview
BMW F GS 202415BMW F GS 202415Preview
BMW F GS 202414BMW F GS 202414Preview
BMW F GS 202418BMW F GS 202418Preview
BMW F GS 202404BMW F GS 202404Preview
BMW F GS 202413BMW F GS 202413Preview
ב.מ.וו F900 GSב.מ.וו F900 GSPreview
BMW F GS 202416BMW F GS 202416Preview
BMW F GS 202408BMW F GS 202408Preview
BMW F GS 202409BMW F GS 202409Preview
BMW F GS 202410BMW F GS 202410Preview
BMW F GS 202412BMW F GS 202412Preview
BMW F GS 202407BMW F GS 202407Preview
BMW F GS 202406BMW F GS 202406Preview

bmw אופנוע אדוונצ'ר ב.מ.וו ב.מ.וו F800GS ב.מ.וו F900GS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד