מרצדס פרוג’קט וואן או בשם הקוד שלה AMG R50, ממשיכה לייצר הדים עוד לפני שהוצגה באופן רישמי. ספרנו לכם בעבר על השמועות שמלוות את המכונית המסקרנת הזו וכעת מרצדס מאשרים חלק מהנתונים.
אז כצפוי מכונית-העל של מרצדס מקבלת יחידת הנעה שמגיעה הישר מעולם הפורמולה 1. כן, מכונית עם רישוי כביש שמונעת על ידי מנוע V6 מוגדש שמתוגבר ע”י שלושה מנועים חשמליים.
יחידת ההנעה הזו צפויה לייצר כ-1000 כ”ס לפי מרצדס. כ-107 כ”ס מההספק הכולל נתרמים על ידי החלק החשמלי שלה. עוד מספרים מרצדס שהפרוג’קט וואן, תגיע ל-11,000 סל”ד והם מציינים שוב ושוב כי מדובר למעשה במנוע פורמולה 1 המוסב לשימוש כביש. אז למנוע של ה-R50 יהיה את אותו הנפח של אחיו מהמסלול והוא ייוצר באותו מפעל אנגלי, כשגם הסוללות מגיעות ישר ממכוניות המסלול של החברה.
המנוע הזה ישודך אל תיבה אוטומטית בעלת שמונה יחסי-העברה ועל זה מרצדס לא מפרטים כרגע. ברור לחלוטין שאין להם בייצור סדרתי גיר שמסוגל לעמוד בעומסים האלו וזהו פרט מעניין אחד,מני רבים, שנשאר בערפל כרגע. רכיבים נוספים שקיומם במכונה האמורה אושר הם מתלים אדפטיבים (וזה כבר לא קשור למכונית הפורמולה 1) שידעו להתאים את עצמם למצבי הנהיגה הנבחרים.
בתמונה הבודדת שפרסמה מרצדס (ולא אל תאמינו לכל מיני איורים והדמיות מחשב פרי דמיונם של אנשים פרטיים) לא נחשף עדיין המראה שלה, אבל כן נחשפת יחידת ההנעה המסקרנת. מהתמונה אפשר ללמוד גם על סידור המיתלים ועל המורכבות של מערכת ההנעה הזו. את שאר הפרטים אישרה מרצדס במהלך חגיגות החמישים לחטיבת AMG שנערכו במירוץ 24 השעות של נורבורגרינג.
נתונים נוספים כרגע אין, המחיר המשוער יעמוד על ה-2.5 מיליון דולר, ככל הנראה, כשיש כבר ברי מזל שזכו לראות את המכונית ולחתום על פנקס ההזמנות. אנחנו, בני התמותה, נחכה לחשיפה המלאה הרישמית, בשביל לדעת עוד על המכונית המסקרנת הזו.