אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מרימות את הרף: אאודי RS6 ו-RS7 מקבלות עוד כוח
ראשי » חדשות » מרימות את הרף: אאודי RS6 ו-RS7 מקבלות עוד כוח
אאודי RS6

מרימות את הרף: אאודי RS6 ו-RS7 מקבלות עוד כוח

רגע לפני המעבר לעידן החשמלי, צמד הסאלוניות הספורטיביות של אאודי ממשיך להשתבח ומקבל שדרוג הכולל עוד כוח, פחות משקל ודיפרנציאל משופר. לצערנו, הן לא יהיו איתנו לאורך זמן

אופיר דואק 30/11/2022

חטיבת אאודי ספורט נמצאת בימים אלו רגע לפני המעבר לעידן ההנעה חשמלית. כפי שראינו עם ה”הוניטרון” המופרעת הטכנולוגיה החשמלית פותחת פתח לרמות ביצועים יוצאות דופן, אבל עד אז עורכת החטיבה מסיבת פרידה כוחנית לדגמי הבנזין שלה, שאמורים לפנות את מקומם אט אט כדי לקבל גרסאות חשמליות או לכל הפחות בעלות סיוע חשמלי.

אאודי R8 כבר ערכה לאחרונה את סיבוב הפרידה שלה עם מנוע ה-V10 במהדורה אחרונה בהחלט. כעת מגיע תורן של צמד הסאלוניות השריריות RS6 אוואנט ו-RS7 ספורטבק לקבל שדרוג. הצמד אמנם הוצג לקראת 2020 אבל למרבה הצער לאור ההחמרה בתקני זיהום האוויר, ולאור העובדה שמחליפת ה-A6 הנוכחית שמספקת את הבסיס המכני עבורן כבר מטעינה מצברים, זמנן של השתיים קצוב.

אאודי RS7
.


בינתיים כדי להתעודד אאודי דאגה למספר שדרוגים בדיוק במקומות החשובים. ראשית, המנוע. אמנם למנוע ה-V8 בנפח 4.0 ליטר יש סיוע היברידי קל, אבל עדין מדובר במנוע “Old School” כמו שאנחנו אוהבים הנושם באמצעות צמד מגדשי טורבו. מהנדסי אאודי הגדילו את הגדישה מ-2.4 ל-2.6 באר, כשיחד עם עוד מספר שינויים קלים קפץ ההספק המרבי מ-600 ל-630 כ”ס. המומנט המרבי התעבה בעוד כ-5 קג”מ ל-86.7 קג”מ בריאים. תוספת הכוח הזו אפשר לקצר את הזינוק ל-100 קמ”ש בשתי עשיריות ל-3.4 שניות בלבד יביישו לא מעט מכוניות חשמליות שיעזו להתחצף ברמזור.

באאודי גם מתגאים בהפחתת חומרי בידוד כדי לאפשר למנוע הבשרני להיות נוכח יותר וקאלית בתא הנוסעים, וישנם גם חישוקי 22 אינטש חדשים בעלי צמיגי קונטיננטל ספורט קונטקט 7 במידה 285/30. הדיפרנציאל המרכזי החכם עבר עדכון גם כן, כשהוא שומר על חלוקת כוח בסיסית של 40:60 לטובת הסרן האחורי היכולה להשתנות בהתאם לתנאי הנסיעה, כשמעתה הוא בעל פעולה מהירה יותר וגם קל יותר משקלו. הבונוס של שינויים אלו הוא חיסכון כולל של 8 ק”ג, מה שמעמיד את משקלן של המכוניות על 2,065 ק”ג ל-RS7 ספורטבק ו-2,090 ק”ג ל-RS6 אוואנט.



מעתה שני הדגמים כוללים את חבילת RS Dynamic כסטנדרט, כשהיא כוללת היגוי לארבעת הגלגלים, דיפרנציאל ספורט אחורי מוגבל החלקה והעלאת הגבלת המהירות המרבית ל-280 קמ”ש. מי שלא מסתפק בכך יוכל לקבל את חבילת ה-Pro שבה המהירות המרבית מוגבלת ל-305 קמ”ש ומערכת הבלימה משתדרגת עם דיסקים קרמיים בקוטר עצום של 440 מ”מ מלפנים ו-370 מ”מ מאחור המאפשרים להשיל עוד 34 ק”ג מהמשקל הכולל.

אאודי RS6 אוונט ואאודי RS7 ספורטבק המחודשות יושקו בתחילת דצמבר כאשר תג המחיר ההתחלתי שלהן יעמוד על 135 אלף אירו.

אאודי RS6אאודי RS6
.
Preview
Audi RS 7 Sportback performance, Audi RS 6 Avant performanceAudi RS 7 Sportback performance, Audi RS 6 Avant performancePreview
Audi RS 7 Sportback performance, Audi RS 6 Avant performanceAudi RS 7 Sportback performance, Audi RS 6 Avant performancePreview
Audi RS 7 Sportback performanceAudi RS 7 Sportback performancePreview
אאודי RS7אאודי RS7
.
Preview
Audi RS 7 Sportback performanceAudi RS 7 Sportback performancePreview
Audi RS 7 Sportback performanceAudi RS 7 Sportback performancePreview
Audi RS 7 Sportback performanceAudi RS 7 Sportback performancePreview
Audi RS 7 Sportback performanceAudi RS 7 Sportback performancePreview
Audi RS 7 Sportback performanceAudi RS 7 Sportback performancePreview
Audi RS 7 Sportback performanceAudi RS 7 Sportback performancePreview
Audi RS 6 Avant performanceAudi RS 6 Avant performancePreview
אאודי RS6אאודי RS6Preview
Audi RS 6 Avant performanceAudi RS 6 Avant performancePreview
Audi RS 6 Avant performanceAudi RS 6 Avant performancePreview
Audi RS 6 Avant performanceAudi RS 6 Avant performancePreview
Audi RS 6 Avant performanceAudi RS 6 Avant performancePreview

אאודי אאודי RS7 אאודי ספורט אאוי RS6
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד