אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל
ראשי » דו-גלגלי » מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל
ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'ר

מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר בישראל

ב.מ.וו R1300 GS מגיע לישראל מעתה גם בגרסת האדוונצ'ר הקרבית עם יותר משקל, יותר אבזור ואופציה לתיבת הילוכים אוטומטית. המחיר מתחיל ב-195 אלף שקלים

אופיר דואק 09/11/2024 צלם: יצרן

חודשים ספורים לאחר שהוצג בעולם, מתחיל בישראל שיווקו של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר החדש. באופן מסורתי, גרסאות האדוונצ’ר במשפחת דגמי ה-GS של ב.מ.וו הן הגרסאות המאובזרות וממוקדות רכיבת השטח, כשבמקרה של ה-GS הבכיר מדובר גם בתצוגת תכלית טכנולוגית של ב.מ.וו שבאה להזכיר לכל אופנועי האדוונצ’ר שמסביב מי הייתה שם קודם.

ב.מ.וו R1300 GS החדש שהוצג לפני קצת יותר משנה הוא לא אופנוע שגרתי למראה, אבל גרסת ה-אדוונצ’ר שלו קופצת צעד אחד קדימה. הפנס הקדמי המשלב גופי תאורת לד בצורת X נשמר כשמסביבו פלסטיקת חזית חדשה, כנף קדמית גדולה יותר ומיכל דלק חדש ועצום בנפחו (30 ליטר) שגונב את ההצגה ומקנה לאדוונצ’ר מראה של קרנף על גלגלים.

המתלים בגרסת האדוונצ’ר שודרגו והם בעלי מהלך ארוך יותר של 210 מ”מ מלפנים ו-220 מ”מ מאחור, כאשר כל הכלים המגיעים ארצה מצוידים כסטנדרט במערכת המתלים האקטיבית DSA. מערכת זו משנה את מאפייני השיכוך והקשיחות עם התאמה למצבי הרכיבה הנבחר. בנוסף המתלים מצוידים במערכת איזון גובה אוטומטית כך שנמנעת שקיעה של האופנוע כאשר הוא עמוס, כשבמהירויות נמוכות ובזמן עמידה מנמיך האופנוע את עצמו ב-3 ס”מ כדי להקל על הרוכב ולשפר את יכולת התמרון.


יחידת ההנעה של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר נותרה ללא שינוי. הוא מונע על ידי מנוע בוקסר בנפח 1,300 סמ”ק המפיק 145 כ”ס ב-7,750 סל”ד ומומנט מרבי של 15.2 קג”מ ב-6,500 סל”ד, אך בגרסת האדוונצ’ר הוא צריך להתמודד עם תוספת של 30 ק”ג נוספים למשקל העצמי (268 ק”ג כולל דלק) הודות למיכל הדלק הגדול ותוספת האבזור. נכון לעתה גרסת האדוונצ’ר מציעה גם אפשרות לתיבת ASA האוטומטית, שבדומה לתיבת ה-Y-AMT של ימאהה מנגנון אלקטרו-מכאני בפיקוד מחשב מסוגל לבצע את פעולות שילוב ההילוכים והמצמד, או לאפשר לרוכב להעביר הילוכים על ידי מתגים המותקנים על הכידון ללא שימוש במצמד.

רשימת האבזור הארוכה של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות וזיהוי תנועה בשטחים מתים ותאורת לד אדפטיבית בחזית מתים לצד שלל מערכות עזר אלקטרוניות לרוכב, זיווד מקורי וחימום לידיות ולמושבים. ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר יוצע בישראל בארבע רמות גימור (Pure, 3B, טרופי ו-719) הנבדלות בינהן בצביעה, בגימורים החיצונים ובפרטי אבזור חיצוני שונים.
מחירו של ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ’ר מתחיל ב-195 אלף שקלים לגרסת ה-Pure ומגיע עד ל-207 אלף שקלים לגרסת ה-719 המסוגננת. עבור תיבת ההילוכים האוטומטית נדרשת תוספת של 10,000 שקלים.

BMW R1300 GS ADV 13BMW R1300 GS ADV 13Preview
BMW R1300 GS ADV 07BMW R1300 GS ADV 07Preview
BMW R1300 GS ADV 08BMW R1300 GS ADV 08Preview
ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'רב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'רPreview
ב.מ.וו R1300 GSב.מ.וו R1300 GSPreview
BMW R1300 GS ADV 10BMW R1300 GS ADV 10Preview
BMW R1300 GS ADV 15BMW R1300 GS ADV 15Preview
BMW R1300 GS ADV 11BMW R1300 GS ADV 11Preview
BMW R1300 GS ADV 17BMW R1300 GS ADV 17Preview
BMW R1300 GS ADV 16BMW R1300 GS ADV 16Preview
BMW R1300 GS ADV 01BMW R1300 GS ADV 01Preview
BMW R1300 GS ADV 02BMW R1300 GS ADV 02Preview
BMW R1300 GS ADV 03BMW R1300 GS ADV 03Preview
BMW R1300 GS ADV 04BMW R1300 GS ADV 04Preview
BMW R1300 GS ADV 05BMW R1300 GS ADV 05Preview
BMW R1300 GS ADV 06BMW R1300 GS ADV 06Preview
BMW R1300 GS ADV 09BMW R1300 GS ADV 09Preview

bmw R1300 GS אדוונצ'ר אופנוע אדוונצ'ר ב.מ.וו ב.מ.וו R1300 GS ב.מ.וו R1300 GS אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פייקס פיק 2025: תהפוכות בפסגה

פייקס פיק 2025: תהפוכות בפסגה

המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

המהפך של הסופרב: מסטיישן לטנדר

קובה 450 ראלי (מבחן דרכים): ראלי אורגינל?

קובה 450 ראלי (מבחן דרכים): ראלי אורגינל?

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

ה-GTI החזקה בהיסטוריה: פולקסווגן חושפת את מהדורת היובל של גולף GTI

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

היורש של ההאמר מגיע לאירופה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

אקוזוטית עם יחוס: הפרארי של ג’רמי קלארקסון עומדת למכירה

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

ב.מ.וו מצאה תחליף חדש ירוק לסיבי פחמן

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

שברולט קורבט ZR1X היא הקורבט החזקה והמהירה בהיסטוריה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד