אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו חושפת את דגמי F800 GS ו-F900GS החדשים
ראשי » דו-גלגלי » מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו חושפת את דגמי F800 GS ו-F900GS החדשים
ב.מ.וו F900 GS

מקסימום אדוונצ’ר: ב.מ.וו חושפת את דגמי F800 GS ו-F900GS החדשים

לקראת 2024 ב.מ.וו מעדכנת את משפחת דגמי האדוונצ'ר בגודל בינוני, כשהם חזקים, קלים ומאובזרים מאי פעם

אופיר דואק 12/09/2023 צלם: יצרן

בזמן שכל העולם מחכה שב.מ.וו תואיל בטובה לחשוף את היורש של R1250 GS,לבאווארים יש תוכניות אחרות. במקום R1250 GS חדש חושפת ב.מ.וו בימים אלו את האחרים הקטנים והצנועים יותר במשפחת האדוונצ’רים שלה, השייכים לסדרת ה-F בעלת מנועי הטווין המקבילי.

מדובר ב-F800 GS ו-F900 GS החדשים שמחליפים את ה-F750 GS ו-F850 GS, שהיו הנציגים של ב.מ.וו בחלק העליון של קטגוריית הביניים הלוהטת מול אדוונצ’רים כמו ק.ט.מ אדוונצ’ר 890, הוסקוורנה נורדן 901 ועד דוקאטי מולטיסטראדה V2 ודזרט X. כמו בעבר, שני הדגמים חולקים בסיס משותף, אך כוללים לא מעט הבדלים בהתאם לייעוד וקהל יעד שונה, כאשר ה-F900 GS יוצע גם בגרסת אדוונצ’ר קרבית יותר ומאובזרת במיוחד.

הפעם ההבדל העיצובי בין שלושת הדגמים מוחשי הרבה יותר. F800 GS מתאפיין מראה אדוונצ’רי קלאסי של ב.מ.וו, עם פנס קדמי כפול א-סימטרי מעל “מקור” גדול ובולט, חיפויי צד גדולים שנועדו לספק הגנת רוח במהירויות גבוהות ומושב מדורג ועבה. ה-F800 נוטה יותר לכיוון הכביש באופיו כשהוא מצויד בחישוקים יצוקים, 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור, עם צמיגים בעלי פרופיל כביש מובהק ומשקף נמוך.

 




F900 GS לעומת זאת מאמץ קו עיצובי שונה לגמרי וקרוב יותר לדגמי האדוונצ’ר הקרביים. המשעות היא יחידת פנס יחיד וכנף עליונה מינימליסטיים (עם דמיון ל-F650 GS הקלאסי), חיפויי צד מינימליסטים ומושב שטוח. אל אלו מצטרפים חישוקי שפיצים כאשר זה הקדמי צמח לקוטר של 21 אינץ’ יחד עם צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי.

שני הדגמים עושים שימוש ביחידת כוח המוכרת שעברה שדרוג משמעותי עם נפח צמח מ-853 ל-895 סמ”ק בזכות הגדלת קדח הבוכנה ל-86 מ”מ. שסתומים חדשים וניהול מנוע חדש העלו את ההספק המרבי ל-105 כ”ס ב-8,500 סל”ד עם מומנט של 9.3 קג”מ ב-6,750 סל”ד. ה-F800 GS מסתפק בתפוקה מעט צנוע יותר עם 87 כ”ס ו-9.1 קג”מ בטווחי סל”ד זהים, כאשר ניתן יהיה לקבלו גם בגרסה מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1 עם 47 כ”ס.


BMW F GS 202401BMW F GS 202401Preview
ב.מ.וו F900GSב.מ.וו F900GSPreview
BMW F GS 202411BMW F GS 202411Preview
BMW F GS 202405BMW F GS 202405Preview
BMW F GS 202403BMW F GS 202403Preview
BMW F GS 202415BMW F GS 202415Preview
BMW F GS 202414BMW F GS 202414Preview
BMW F GS 202418BMW F GS 202418Preview
BMW F GS 202404BMW F GS 202404Preview
BMW F GS 202413BMW F GS 202413Preview
ב.מ.וו F900 GSב.מ.וו F900 GSPreview
BMW F GS 202416BMW F GS 202416Preview
BMW F GS 202408BMW F GS 202408Preview
BMW F GS 202409BMW F GS 202409Preview
BMW F GS 202410BMW F GS 202410Preview
BMW F GS 202412BMW F GS 202412Preview
BMW F GS 202407BMW F GS 202407Preview
BMW F GS 202406BMW F GS 202406Preview



שלדה בעל פרופיל שונה, יחידת זנב חדשה ומיכל דלק חדש העשוי מעתה מפלסטיק אפשרו לצמד ה-GS דיאטה משמעותית שמגיעה לעד 14 ק”ג ב-F900 GS שהמשתמש גם בדוד אחורי קל מתוצרת אקרפוביץ’. לשני הדגמים לוח מחוונים חדש בגודל 6.5 ומערך עדכני של מערכות עזר אלקטרוניות. מערך המתלים שונה. ובעוד F950 GS מצוייד במתלים בעלי מתוצרת SHOWA ומהלך של 230 מ”מ עם אפשרות כיוונון חלקיות, ה-F800 GS המתון יותר מסתפק במתלים פשוטים יותר עם מזלג סטנדרטי במקום הפוך ומהלך מתלים של 170 מ”מ.

ב.מ.וו F900 GS מוצע כאמור גם בגרסת אדוונצ’ר מאובזרת, שבאופן מפתיע דווקא חולקת עיצוב בסיסי דומה לזה של ה-F800 GS, אך מוסיפה מיגון רוח גבוה, חיפוי צד מורחבים, מיגון מנוע מלא גם בצדדים וכמובן מנשאים מחוזקים למזוודות. בנוסף ישנו באדוונצ’ר מזלג קדמי עם אפשרות כיוונון מלאה ועוד מספק תוספות אבזור לטובת המטיילים לטווחים ארוכים. השלישיה החדשה צפויה לנחות בישראל במחצית הראשונה של 2024.

bmw F800 GS F900 GS F900GS אדוונצ'ר אופנוע אדוונצ'ר ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

אסטון מרטין ואלקירי LM: מלה-מאן לכביש הציבורי

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

במראה ספורטיבי: אאודי Q6 איטרון ספורטבק בישראל

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

האם סופה של ההוט האצ’ מתקרב?

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

סקודה אוקטביה RS ( מבחן דרכים): הזמן הצהוב

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

מסירות דו”ג: יותר מ-10,000 כלים נמסרו מתחילת 2025

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

אש על המים: שריפת ענק באנייה שהובילה מכוניות חשמליות והיברידיות

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

מוטו גוצי סטלביו (מבחן דרכים): חופשה איטלקית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד