קשה לתאר את ההתרגשות שאחזה בנו כששמענו לראשונה שמקלארן חוזרת לייצר מכוניות ספורט לכביש, אבל באותו מידה האכזבה הייתה גדולה כששמענו שהן לא יציעו את סידור הישיבה המקורי של ה-F1. מעבר ליתרון הפרקטי שיש בסידור כזה (מיקום מושלם מול הדוושות וההגה ומקום לעוד נוסע…) החוויה של ישיבה במרכז אה-לה פורמולה 1 הפכה כל נסיעה במכונית המיוחדת הזו למיוחדת שבעתיים. אפילו גורדון מאריי הודה בכך…
אבל כעת אנחנו שמחים לבשר לך (ולכל הלקוחות הפוטנציאלים…) שמקלארן הודיעה רשמית כי היא תציג לא אחת, אלא שתי מכוניות בעלות מושב נהג מרכזי, עם מקום לשני נוסעים משני צדדי הנהג.

המכונית הראשונה מכונה כרגע בשם הקוד BP23, והיא תוצג במהלך שנת 2019 ובמקלארן מספרים כי היא תהיה GT בעלת אופי נינוח, יחסית. אמרנו יחסית כי עדיין מדובר במכונית שצפויה להעמיד לרשות הנהג יותר מ-1,000 כ”ס שמגיעים מיחידת הנעה היברידית (המבוססת על מנוע ה-V8 שנלקח מה-720S) ולרשום מהירות מרבית גבוהה יותר משל ה-F1 האייקונית(!). מקלארן תייצר 106 יחידות מה-BP23, וכולן כבר נמכרו במחיר שנע סביב 2.5 מיליון דולר ליחידה.
בהמשך תוצג מכונית נוספת עם מושב נהג במרכז, אך בעלת מיקוד ברור למסלול, כך מקלארן. היא צפויה לראות אור מתישהו בשנת 2020.